לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

C'ause God makes N-O mistakes


Im on the right track baby- I was born this way.

Avatarכינוי:  סנופקין~

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

and someone way down here, loses someone dear.


אני מניחה שמישהו יקר לא איבדתי.

איבדתי מישהו אידיוט.

איבדתי מישהו שגרם להערך העצמי שלי להיות בסימן שאלה אחד גדול.

זהו, אני כבר שינשינית. האמת , אני כבר כמעט ולא .

עוד מעט, 4 חודשים וזה נגמר. פסיכוש.

אז כן, אני שינשינית בקיבוץ לוטן. קיבוץ שלוקח את כל החוקים הברורים וזורק אותם לפח. פגשתי פה מתנדב, כן עוד אחד, כוסאמא של כולם.

והוא התחיל איתי, ונפרד, וחזר, ונפרד, וחזר, ואתמול נפרדנו שוב.

אני שונאת את זה.

למה היית חייב להעביר את כל השטויות האלה?

ומה הוא אמר אתמול, אחריי יומיים חשיבה של מי אנחנו ומה אנחנו - אני אוהב אותך.

ג'י, טנקס.

ואז מה הלאה? אתה גם רוצה להיות איתי עם כל האהבה הזאת? לא.

למה לא?

הלב שלי לא רוצה אותך.

say what???

מה הלב שלך לא רוצה אותי? מאיפה באה אהבה, מהתחת?

מתסכל.

הבחור הזה מתסכל. שלא יעיז לחזור לפה.

שלא יעיז..

נכתב על ידי סנופקין~ , 5/4/2013 11:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

7,559
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנופקין~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנופקין~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)