לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג כללי על דברים ספציפיים

אזהרה! הקריאה בבלוג זה עלולה בין היתר: לשעמם אותך למוות, לחפור לך את הנשמה ,להוציא אותה מהבור ולהחזיר אותה בחזרה, להכניס אותך להיריון ועוד.. בלוג זה אינו מומלץ לחולי מחלות לב, זקנים, ילדים ואנשים באופן כללי. הקריאה בבלוג זה היא באחריותו הבלעדית של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

יום כיפור - יום הצבועים


היום ילדים יקרים אני נלמד מהו "יום כיפור", או כמו שאני מכנה אותו "יום הצבועים".


 


ביום זה אנשים צמים למשך 25 שעות, הולכים לבית כנסת, לא מפעילים חשמל/או גז או בקיצור - נהייה דתיים וצדיקים כאילו זה יום שבת בתוספת של צום. ביום כיפור אנשים מבקשים סליחות מכל מי שהם פגעו בהם, כדי שהסלקציה בגן עדן לא תעשה להם בעיות. אחרי הכל, מה הטעם לבקש סליחה ומחילה מאנשים אם לא מקבלים על זה משהו כמו בונוס או שניים בחיים שאחרי?


 


כל היופי ביום הזה הוא שאחרי שהוא נגמר, אפשר לחזור למעשינו הקודמים כמו רציחות,רצח אופי(שלפעמים גרוע כמו רצח אמיתי), אונס, בגידות וניאופים, לפגוע,להרוס,להשחיט,לקלל ושאר העיסוקים שאנו משאירים מאחורי דלתות סגורות. לכן  זה כל כך חשוב שיש יום אחד שיכול פשוט למחוק את כל אוונותינו...אחרת כולנו היינו הולכים לגיהנום, אתם לא חושבים?


אבל יודעים מה? יש גם משהו חיובי ביום כיפור...סוף סוף הילדים יכולים להוציא את האופניים מעלות האבק שלהם ולרכוב בכביש כאילו אין מחר...רק לשמוע את צעקות וצווחות ההנאה שלהם גורמת לי כל כך אושר בלב. אז מה אם זה הורס את האוזניים?? אוזניים זה דבר שמוערך יתר על המידה....מי בכלל מקשיב יותר?


 


בכל מקרה שיהיה לכולנו יום כיפורים מועיל וקל, ונתראה בגן עדן צדיקים יקרים..


אגב, כל מי שלא מסכים איתי, אני מעודד גם הבעת דעה מהצד שלכם, אבל אני אעריך את זה אם תציגו טיעונים ועובדות ותדברו בשפה נאותה. קללות וכינויים רק יורידו את רמת התגובה שלכם וחבל..

נכתב על ידי , 8/10/2011 17:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcool_nickname אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cool_nickname ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)