לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם.. חיים ^_^

כינוי:  fondness

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

היי היי :)


אזז.. האמת היא שפתחתי את הבלוג הזה רק כדי להגיב.. אבל אם כבר אז אולי כדאי שננסה.. מה כבר יש להפסיד ^_^

 

אז אני fondness, ילדה מוזרה וגאה בכך ^_^

מאושרת בטירוף כרגע כי משהו שחלמתי עליו המון זמן עומד להתגשם (: אבל בד"כ החיים שלי לא מרתקים במיוחד

לא הרבה קורה.. ומה שקורה.. משמח יותר ומשמח פחות אז גם אם מישו יכנס לכאן בטעות לפחות אני אדע שניסיתי.. כי אם יש משו שאני שונאת זה לא לנסות ולדעת שיכולתי.

 

 

אה וצילום מוזיקה ובעלי חיים זה החייםם שלי! איך שכחתי!

 

 

 

טוב אז אני אתחיל מסיפור משעשע שקרה לי אתמול...

היה לי מבחן ענק חשובו מסכם במתמטיקה, התחלתי לעשות אותו

והייתי כ"כ מאושרת! המבחן היה קליל!!! אחרי שבדקתי מליון פעם בערך הגשתי וחשבתי שזה מוזר שאני היחידה שמגישה אבל לא משנה הגשתי

אחרי 10 דקות מתקשרים אלי ומודיעים לי שהמורה מבקשת שאני אחזור לכיתה ואעשה את המבחן

מסתבר שעשיתי את החלק הראשון וחכמה שכמוני שכחה להסתכל על הצד השני של הדף

אני פשוט אוהבת את המורה הזאת! שנתנתה לי להמשיך וקראה לי במקום להכשיל אותי.

 

 

 

אני מניחה שמהשורות האלה אני נשמעת כמו ילדת תיכון רגילה משעממת ושטחית.. אבל אני לא כזאת!

לא יודעת אם זה יותר כדי לשכנע את עצמי או את מי שיקרא כאן, לא שיהיה כזה.

אבל אני לא תלמידת תיכון רגילה משעממת ושטחית! אני קצת יותר מזה (:   ומי שלא מאמין...

מוזמן לנסות להכיר אותי קצת יותר ולראות בעצמו ^_^

 

 

 

 אה ועוד סיפור שקרה באותו יום הזוי (:

קודם כול וידוי..

אני פשוט אוהבת עניבות!

תקראו לי מוזרה תקראו לי חייזרית.. אבל אני אוהבתת עניבות!

הייתי עם חברה בעיר והעיר שלי זה מקום שורץ ערסים, זה מהמקומות שאם אתה שונה..אתה לא קיים, אתה פריק אתה אויר [תסלחו לי אבל אני מתעצבנת טיפה מהר]

איך שהיינו ליד הקופה אני וחברה שלי ראיתי על הקיר את אחת העניבות היפות שראיתי.. החלטתי לשאול את המוכר עליה.. ואיך ששאלתי.. המבט שלו היה כ"כ מזלזל ומגעיל! פשוט לא יאמן ! אפשר לחשוב שמינימום הרגתי מישהו!

אחח אבל שיקפוץ לי.. העיקר שקניתי את העניבה שלי ^___^

 

ערב טוב לכולם ^_^

 

נכתב על ידי fondness , 15/6/2011 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfondness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fondness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)