לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלונית הצצה


הוא בשנות העשרים ומשהו לחייו. חי לבדו, בדירת רווקים.

גבוה, גופו חטוב, נראה כאילו בילה מחצית מחייו בחדר כושר.

שער בהיר, חלק, ארוך, מגיע לכתפיים. עיניים כחולות, מחייכות, שובבות.

נראה כמו "הילד של השכנה ממול" אך עם זאת מסתורי, סקסי, חושני.

 

הוא מביא אותן לדירה, מחליף אותן כמו זוגות גרביים. הן יפות, חתיכות, סקסיות. ואני אוהבת להסתכל. לראות אותו בפעולה והוא יודע את זה. בכל לילה הוא משאיר את החלון פתוח במיוחד בשבילי ואני יושבת במרפסת, מסתכלת ומחכה שהוא יבוא. והוא לא מאכזב. הוא פותח את החלון, מדליק את האור, מציץ לרגע מוודא שאני שם. יושבת ומסתכלת. כמו תמיד. הוא נוגע בהן, מלטף אותן,לוחש להן משהו באוזן. הן מצחקקות. הוא נושך קלות את אוזניהן, מלטף בלשונו את צווארן, מעביר יד על גבן, מחליק מטה כלפי הישבן.. מנשק אותן. בעדינות. ברוך. לאט לאט הנשיקה מתמלאת תשוקה..

 

אני מתחילה להרגיש את הרטיבות למטה. מלטפת את צווארי,מלקקת את שפתי. רואה אותו מכניס יד מתחת לחולצתן, ממשש בעדינות את שדיהן. ואני? צובטת את פטמותיי, מעסה את שדי, לא מסירה את מבטי מהחלון. הוא מוריד להן את החולצה ואז את החזייה ומנשק את בטנן. לשונותיהן עולות למעלה, והן מתמכרות. מרכינות ראשן לאחור ומתמסרות. לחריץ שבין השדיים. מלקק את הפטמות. נוגס. יונק. הוא אוהב לשלוט, להכתיב את הקצב. וכשזה לא הולך, הוא קושר אותן. הוא מוריד להן את החצאית, ואז התחתונים. לפעמים אפילו קורע אותן. מתרחק מהן מעט. בוחן את גופן הערום. מכף רגל ועד ראש ומדי פעם מציץ לכיווני. ואני שם, תמיד, לא מעזה לפספס. לא רוצה לאכזב אותו.

 

ואז הוא מתפשט.

לאט לאט.

תחילה החולצה

כפתור אחר כפתור..

פותח את חגורת מכנסו.

מוריד את התחתונים.

ואני רואה אותו. עומד. זקוף. גאה בעצמו.

מסובב אלי את ישבנו. הישבן שאני כל כך אוהבת. עגול. מוצק. וחלק.

וכל מה שאני רוצה זה לגעת בו. לנשק אותו. ללטף אותו.

 

אך במקום זה אני מלטפת את עצמי..

 

מנגד, הוא מתקרב אליהן, מפסק את רגליהן וחודר אליהן בבת אחת. הוא אוהב את זה חזק. פראי. חסר מעצורים. והן צורחות, נאנחות, גונחות, עוצמות עיניים ומתמכרות. והוא? מוצא את הזמן להסתכל עליי, רואה אותי בפעולה, מלטפת את עצמי. ואז הוא גומר ואני לא מעזה, אני מחכה לו, כי הפעם היחידה בה הוא יראה אותי גומרת תהיה כשהוא יהיה בתוכי, רוכן מעלי, נותן לי להרגיש את מה שאני כל כך רוצה.

 

הוא בשנות העשרים ומשהו לחייו. חי לבדו, בדירת רווקים.

ואני? רק שותפה זמנית למציאות הנהדרת שלו.

 

נכתב על ידי , 25/7/2017 17:35   בקטגוריות אוננות, אורגזמה, אצבעות, ארוטיקה, בית, זיון, זין, חדירה, עונג, עירום, פורקן, פרטנר נוסף, רטיבות, שדיים, שכנים, שפיך, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החלילן האפור ב-30/7/2018 11:25
 



שרמוטה פוריטנית


בדיוק כשהייתי באמצע ישיבה חשובה צפצף הטלפון שלי, הצצתי בו בחצי עין וראיתי שהוא שלח לי הודעה בוואטספ והיתה כתובה שם מילה אחת; עכשיוֱ כן, עם סימן קריאה די משמעותי. מאותו רגע, כבר לא הצלחתי להתרכז בישיבה, כל הזמן רק חשבתי עליו ומה שקורה אצלו בין הרגליים. האם הוא חם, עומד, מחכה לי זקוף כמו שאני אוהבת או שמא רק חושב עליי ומחכה שאעשה איזה משהו מעניין תוך כדי הישיבה.

איכשהו הצלחתי לצאת לשנייה מהישיבה ומיד שלחתי לו הודעה מוקלטת:
" מה מצבך כעת?"
לא עברה שנייה והיא הגיעה, הודעה חדשה, ממנו: 
" אני רוצה אותך עכשיו על הברכיים מולי ".


החלטתי לא להמשיך בשיחה וחזרתי לישיבה אבל כל הזמן עבר לי בראש מה הוא חושב שיקרה. האם הוא מחכה להודעה ממני, מסתכל בוואטספ על הזמן האחרון בו הייתי מחוברת או שהוא בכלל במצב של מקליד/ה ואני אפילו לא יודעת על כך. הסתיימה הישיבה אחרי 20 דקות והמכשיר שלי עדיין היה שקט. לא הוא ולא אני שלחנו הודעה אז החלטתי לעשות מעשה ולשלוח לו סמיילי עם לשון בחוץ אולי זה יזרז אותו להגיב לי.

עברו 10 דקות נוספות וכלום
עברו 15 דקות נוספות וכלום
עברה חצי שעה והופ...
מישהו נכנס בדלת המשרד שלי שכולו עצבני עם הטלפון ביד. הייתי די בשוק. הוא לא כתב כלום אבל טרח להגיע, כנראה שגרמתי למשהו שאפילו המוח הקרימינלי שלי לא יכול לתאר. הוא נעמד ליד הדלת, לקח אוויר ונכנס פנימה ואחריו נשמעה הטריקה. 

"תגידי לי את השתגעת? את רוצה להרוג אותי ככה לפני הזמן?" הוא שאל בכעס.
"למה?" עניתי בחשדנות.
"אני שולח הודעה, את שולחת הקלטה עם הקול שאני הכי אוהב בעולם,
אני מחזיר לך תגובה ואז את משתתקת. זה נראה לך הגיוני?!?" היה לו כעס בעיניים. 
"החלטתי לשתוק ולבדוק מה עובר לך בראש, אם תכתוב משהו מעניין שיגרום לי לעזוב הכל ולבוא לשבת מולך כמו שביקשת" עניתי. 
הוא התעצבן, התיישב על הכורסא הגדולה שיש במשרד שלי. רגליו היו בפיסוק רחב, עיניו עצומות ובין הרגליים שלו, הזין היפה שזכרתי מהפעמים הקודמות נעמד דום למולי. ראיתי איך הוא אוחז בו בשתי ידיים ומכוון אותו אליי. אי אפשר היה לטעות בהבעה שעל פניו. 
"תמצצי לי עכשיו זונה!" הוא ציווה. 


...

מי שמכיר אותי יודע שאני חצי נימפומנית, תמיד חמה ורטובה אבל צריך לחרפן אותי בשביל שאשתולל בכל העוצמה שבי.

...


ירדתי על הברכיים, נצמדתי לרגליים המפוסקות שלו והתחלתי להעביר את לשוני החמה על גבי הזין הזקור.
ליקקתי אותו כמו סוכריה טעימה. בעיגולים קלים, מלמטה למעלה, תפסתי במקל הקשיח (אופס; בזין!) והצמדתי את הלשון לכיפה שלו.
אחזתי בביצים החמות שהיו מלאות בזרע חם שבקרוב יגיע אל הפנים שלי באמצע העבודה במשרד הפרטי שלי תוך מחשבה שאולי אחד העובדים יכול להיכנס ולצפות בי מלאה בזרע חם ולבן מהגבר המיוחם שנמצא פה בכורסא. 
"את רוצה סקס עוד ועוד אה שרמוטה קטנה?" הוא אמר לפתע
"כן אדוני. אבל בא לי שתטפל בי כמו שאתה אוהב, בכוחניות ובפראות כיאה לזונה שאני"עניתי בחצי חיוך.
"אני רוצה אותך מכופפת תוך 2 שניות על גבי השולחן עם רגליים פשוקות וכשהחזה שלך דבוק אליו טוב טוב אז תתחילי להרטיב את הפטמות ואל תדברי ואל תסתובבי!", הוא ציווה עליי.


עשיתי כדבריו.
קמתי
הלכתי לכיוון השולחן
התפשטתי
פישקתי רגליים
הרטבתי את הפטמות היטב
ונשענתי על השולחן עם החזה הגדול שלי וחיכיתי.


הוא קם והסתובב לו במשרד. הסתכל עליי כשאני מחכה לו ככה, מרגישה חלקית מושפלת אבל חרמנית, והוא יודע את זה כל כך טוב.
הוא התקדם לעברי, נתן לי ספאנק קטן בתחת ושמע את קול האנחה שעבר לי בגוף. הייתי כל כך מיוחמת שהתחלתי לחשוב על איך הוא יחדור אליי עכשיו, אם הוא ימרח משהו או ישר יחדור. האם הוא יזיין אותי כמו כלבה או בעדינות סתם בשביל להטריף אותי. האם הוא בכלל חושב על הדברים האלה או שבכלל אין לו תוכנית והוא מתנהל לפי דחף פתאומי. אי אפשר לדעת איתו שומדבר.
לפתע שמעתי את הדלת נפתחת ונסגרת.
תהיתי אם להסתובב אחורה אבל הוא ציווה עליי שלא אז חיכיתי בשקט.
עברו כמה דקות עד שהחלטתי שדי, נשבר לי להיות בתנוחה הזו ושומדבר לא קורה אז הסתובבתי וקלטתי שהוא לא שם, הוא היה זה שיצא ולא חזר. 
התלבשתי, חיפשתי את הטלפון שלי ושלחתי לו הודעה: "אתה אדיוט? מה פתאום השארת אותי ככה?"
עברה דקה וקיבלתי הודעה חוזרת ממנו: 
"זוכרת מה עשית לי מקודם? זה העונש שלך עכשיו. תתמודדי בשקט."


...

עם כמה שהוא אדיוט אחרי קטע שכזה, מודה, די אהבתי. זה חירמן אותי יותר.

...


לקראת השעה 16:00 ארזתי את החפצים שלי ויצאתי לכיוון הרכב שהיה בחניון המשרדים. כשהגעתי ופתחתי אותו הרגשתי מישהו נצמד אליי מאחורה ומתוך אינסטינקט דפקתי לו את התיק בראש וצעקתי לעזרה. הוא השתיק אותי מיד ולחש לי באוזן שכדאי שאשתוק ואכנס לרכב למושב האחורי כי אחרת גורלי יהיה קשה יותר. וכואב יותר. זיהיתי ישר את הקול, חייכתי קלות ונכנסתי לרכב בשקט כפי שביקש. הוא התיישב לידי, פישק את רגליי והחל לגעת באזור הכוס אבל מעל המכנס תוך כדי שהוא מוחץ ת'חזה שלי. "תתפשטי שרמוטה", אמר לפתע. התחלתי להוריד את הבגדים ונשכבתי על המושב. 
הוא נשכב מעליי במהירות שלא מביישת ציטה. והחל לחדור כל כך חזק שאם לא היה סותם לי את הפה כל הניידות וכל האנשים היו במשרדי הבניין היו יורדים לחניון לבדוק מה קורה ואת מי אונסים. 


הוא דפק אותי כמו כלבה; חזק ועמוק. הרגשתי את הביצים שלו מתנגשות בכוס החם והרטוב שלי. את הגוף שלו הולם בחוזקה בחזה שלי ואת הרצון שלו לאנוס לי את הצורה בכל דרך אפשרית. "אני רוצה שתאנוס לי ת'כוס זעקתי. תהיה אכזרי אליי." ומאותו רגע הוא לא הפסיק, הוא חדר וחדר לתוכי כמו חיה רעבה.  שכבתי שם וליטפתי את החזה. החיכוך בין הרגליים שלנו שיגעו אותי, הייתי כל כך חרמנית שלחשתי לו כל הזמן באוזן שאני הזונה שלו. שאני הכלבה המיוחמת והנימפומנית שרצתה שידפוק אותה לעיניי כולם במשרד. זו שחיכתה לו ערומה עם רגליים פסוקות ורצתה שמישהו יכנס ויראה אותה נוטפת ככה.


הוא הפך אותי במושב בפראות וחדר בשיא הכוח לתחת. משך לי בשיער, משך לי בפטמות ואמר לי שאני כלבה רעה שחייב להעניש. שזה שהוא מזיין אותי עכשיו זו רק ההתחלה למה שמחכה לי ברגע שיבוא לו. שאני צריכה להיות מוכנה לדפיקות שלו בכל רגע נתון ולא מעניין אותו איפה אני ומה אני עושה. אני הזונה שלו שאמורה להיות זמינה כל הזמן ואסור לי לגמור.

הוא יצא מהרכב וציווה עליי להתקרב אליו ולהכניס את הזין לפה ודרש שאמצוץ. ינקתי את הזין שלו כמו פטמת בקבוק שבא לי על המיץ הטעים שבו. הרגשתי אותו מתפתל לי בפה, ליקקתי מסביב לכיפה שלו כשלפתע הוא שלף את הזין החוצה והחל להתיז עליי על כל הפנים את הזרע החם והלבן שלו.
כשהוא גמר וכל הטיפות האחרונות יצאו, הסתכלתי עליו וליקקתי את הכל.

והוא?
התלבש והלך
אבל לא לפני שאמר לי שניפגש ממש בקרוב
והשאיר אותי; רטובה, חמה ומתה להשפריץ ולגמור.





*נכתב בשבילך*
נכתב על ידי , 29/3/2016 14:57   בקטגוריות אנאלי, ארוטיקה, דרישות וציווי, דרישות, הוא, זונה, זיון, זין, חדירה, כוס, כאב, סקס, פורקן, צרחות, רטיבות, שדיים, שפיך, שרמוטה, אהבה ויחסים, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של משועשע ב-4/4/2016 18:17
 



כינוי: 

מין: נקבה




14,212
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTiny69 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tiny69 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)