לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימפוטנציה של מילים


אוֹךְ, / כָּל מִי שֶׁמְּתאר לְעַצְמוֹ / שְׁמֵי כּוֹכָבִים / מוּטָב שֶׁיִּסְתֹּם אֶת הַפֶּה.

Avatarכינוי:  Pandora_

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2022


היה לי יום הולדת בסופש
אני לא כל כך אוהבת ימי הולדת אבל אהובי היה כאן ושיפר את הכל

עוד שנה על הכוכב הזה

קיבלנו עוד הזמנה והוא אמר שאני יפה עם הסגול והכתר

אם הייתי יכולה למסגר מבטים אז את את המבט שהיה לו כשהתסכל עליי באותו רגע בבקשה



קניתי משחק חדש בשבת, משחק אינדי סופר חמוד שנקרא little witch in the woods

מתוק מתוק וממכר

מזכיר לי את הסגרים שהיינו משחקים starew valley ביחד

אז אני הרבה מול מסך אבל באמת שמושלם

 

אני כרגע על שתי פגישות בשבוע ובאמת שזה הכרחי

זה כמו אוויר לנשימה

היא אמרה לי שזה לא מקובל אבל זה לא נכון כי הייתה תקופה שהמטפלת המליצה על שלוש

אני עובדת כל כך קשה

שבוע שעבר בעבודה קראתי כתבה על מרווה זוהר וקראתי מספר השירים שלה

התחרפנתי ולא הפסקתי לבכות

תפסתי חזק הציפורניים השאירו סימן

ואז לקחתי קלונקס והייתי כמעט מטושטשת מדי בשביל לעבוד


הראיתי חלק מהקולאז'ים לבוס שלי והוא גרם לי להרגיש כאילו הדברים שאני עושה באמת מעניינים

 

אני עובדת כל כך קשה על עצמי

כל כך קשה

 

יש לי קטע שכתבתי לפני שבועיים פלוס והוא לא גמור כי יש שם שתי שורות שהורסות לי הכל

ואני כבר הרבה זמן מנסה למצוא את המילים הנכונות

מעצבן


 

(יש כאן מלא חדשים)







נכתב על ידי Pandora_ , 24/5/2022 01:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPandora_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pandora_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)