לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרה לשרשים

לייצג את היהדות מההיבט של תורה שבעל פה בטעם חדש

כינוי:  נועם טל

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

80 בקת"בים :( אמת כואבת


בעת ששמעתי בחדשות שבארבעה חדשים האחרונים היו כבר שמונים מקרים, נורא-מסוכנים של השלכת בקבוקי תבערה-

בניסיון לרצוח ולשרוף ולפוצץ קרבנות- ולא אכפת לי "למה" השליכום, הייתי בהלם ב-שוק. כל החודשים לא הודיעו לי בחדשות שהיו מקרים חמורים של בקבוקי תבערה, ופתאום- לא אכפת לי "למה", בחדשות מפרסמים את האמת הכואבת על ריבוי המקרים של הטרוריסטים להרוג ולרצוח ולשרוף ולפוצץ קרבנות.

אילו משליכי האבנים היו יושבים בבית ספר והולכים הביתה בלי אלימות לא היה "מעגל"-

אפילו הממשלה הימנית תמיד אומרת "שקט ייענה בשקט" אומנם אין שקט.

וחמור וגרוע עוד יותר מאבנים- הסכנה הגדולה יותר של בקבוק מתפוצץ.

אני לא יודע מה לעשות ולא מתיימר להציע פתרון-

אני לא כותב את זה כדי להאשים שום "מישהו" שנכשל

אבל אני נוטה שמי שהשליך- יותר אחראי מכל "גורם אחר"

אומנם מאוד כואב לי על המקרים המרובים.

נכתב על ידי נועם טל , 8/10/2015 11:59  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: זכויות אדם , שירה , דברי תורה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועם טל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועם טל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)