לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

התפוררות


לפעמים אני חושבת שאני

 חסינה.

כשקורים לי דברים,

או לאנשים סביבי,

אני מאד קשובה

מתבוננת מהחוץ לבפנים.

ממרחק.

תמיד אני יודעת לומר

בזמן הנכון

את הדבר הנכון

כדי שכולם ירגישו

מוגנים

מפני ההתפוררות שעומדת ובאה.

 

רק לעצמי

אני לא ממש מקשיבה

או מנסה לעזור.

לפעמים אנשים שואלים דברים,

כשאני עונה להם את דעתי

בכנות

הם מתפלאים שאני לא מתפרקת לרסיסים

או נופלת כקובית דומינו,

אמנם

אני יכולה להיראות שברירית

ועדינה

כמו

רקדנית של דגה,

אבל אני לא

ב א מ ת

כזו עדינה.

 

אבל לפעמים,

אני מסוגלת להשבר מכלום

מאי האמירה.

או לומר משהו

להאמין בו

שהוא

ה א מ ת

ואז אחר כך

כשאני נשארת לבד

לחשוב על זה

אני יכולה

לגלות

שגם אני מסוגלת

לקנא.

 

הפתעה.

נכתב על ידי , 16/11/2008 15:43   בקטגוריות זו אני  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)