לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

על חרמנים זקנים ואינטרנט


 

אדם תמים אנוכי.

התחלתי לכתוב באינטרנט בגיל 23,

הגדרתי אז הייתה "לא מבינה ולא מתעניינת יותר מדי באחרים המקיפים אותי"

העולם שלי היה מורכב מהאיש וממני.

והכל היה טעים וורוד ונעים.

אחר כך היתה חתונה, היו כמה שנים של הריונות, לידות ושקט תעשייתי.

וכשחזרתי לכתיבה בפול גז כבר הייתי אחרת.

הייתי כבר אשת איש, אמא, לא ילדונת, ערה לנעשה סביבי (או לפחות חושבת שאני כזו)

קצת יותר גלויה כלפי פנים

מוחצנת, לעיתים יותר מדי, כלפי חוץ.

הקוצים שלי לא שויפו,

הם הגיעו לדרגת המאסטר, הם לא מורגשים עד לרגע בו אני שולפת אותם ממיסתורם והם גורמים למיגור הנגף.

 

התחלתי לטייל בישרא יותר ויותר,

עם השנים, הרבה 'ניקים' הפכו למוכרים יותר או פחות,

חלק מהוירטואליה הפכה לאמיתית ומוחשית יותר.

המילים הפכו ליותר אישיות

והתגובות ליותר אישיות

אני לא יודעת איך לא עליתי על זה על ההתחלה

איך הורדתי את המגננות ונתתי לעצמי להיסחף בתגובות

מאוחר מדי, בסיורי בבלוגים שונים, גיליתי

שישרא מלא ב'ציידים'

ציידי בנות

נערות

נשים

וגיליתי שלא מתאים לי להיות ניצודה

אני לא פנויה

לא מתאים לי שישחקו לי במוח

במסווה של דאגה מעושה

לחיי, לזוגיות שלי ולנפש שלי

למעשה,

לא מתאים לי שפדופילים למחצה אפילו יגיבו אצלי

הם סוג של טינופת וספאם שאני לא רוצה בבלוג שלי

בקירבה שלי

 

אני מקיאה אתכם החוצה

חלאות במסווה אנשים

אל מחוץ למערכת שלי.

 

קיש - קיש - קישתא.

 


מחווה למכשי

מכשי ואני "ארוחת בוקר ארומה בבקשה"

קופאי בארומה "ואיך את אוהבת את הביצים שלך?"

מכשי "מגולחות"

 

ועל זה נאמר... את מלכההההה

נכתב על ידי , 19/11/2008 19:44   בקטגוריות זו אני, המכשפולה - ועצותיה, שחרור קיטור  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)