לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

בבריכת הדגים - דגיגים לי ברגליים מדגדגים


היה לי חיוך מאוזן לאוזן כשנרדמנו חבוקים,הוא עוטף אותי, כמו שמיכת פוך זוגית ואני מתכרבלת בין זרועותיו, גבי צמוד לבטנו. כאילו בולע אותי בשלמותי כך הוא מגן עלי, בבטן.

 ובבוקר מוקדם כשהוא הולך,

רוח בוקר קרירה ממלאת את מקומו

ואני מתגלגלת לבד בפוך במיטה הזוגית

זה הזמן של חלומות הבלהה

כל הסיוטים מתגנבים אלי

נושכים אותי

שורטים אותי

ואני קמה בוכה

שוב.

 

בוקר וכבר אור.

איזו בעסה.

אי אפשר עוד שבת?


אמא!!! אני רוצה גבינה!

אמא!!! תכיני לי סנדויץ' חתוך עם מלפפונים!

אמא!!! איפה הנעליים שלי?

אמא!!! אני רוצה צמה אחת כי היום יום ראשון!

אמא!!! איפה הספיידרמן שלי?

אמא!!! הכנת לי קורנפלקס עם סוכר?

אמא!!! הכוס הירוקה זה שלי הכוס הורודה זה שלה!

אמא!!! תביאי לי תיק ספר!

אמא!!! איפה הפונצ'ו שלי?

 

אה...

אמא (!!!) זו אני? וואלה.


מותר לי לקנא,

זה טבעי - כך טוענים

ורק אני טוענת שזה לא טבעי

להרגיש בעלות

על אחר

אנחנו לא קניינו של אף אדם

ולכן

אני כועסת

כשאני מתחילה להרגיש

משהו כזה מריר - דביק בגרון.

אני יודעת שמה שיש לנו

זה אמיתי ומוחשי

ברור לי שאני מיוחדת

ואין עוד כמותי

ולא משנה מה שזה לא יהיה

זה לא יהיה כמו איתי

אלא אחרת.

ועדיין חוששת

מנצנוץ בעיניים

הזדהות אמת

שאני לא יכולה לספק

כי אני - רגילה ונורמאלית

שיהיה משהו אחר - שלי אין

שיגנוב אותו ממני

ואחזור להיות

שוב

לגמרי לבד.


אני שמחה שיש לי אותך.

לגמרי.

נכתב על ידי , 30/11/2008 17:42   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)