לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

נבחרת החלומות


עורות בוהקים

מנצנצים מלחות ורכות

כמו עורות נחש

מתחככים האחד בשניה

והרעש שאני כל כך אוהבת

 


איש רע ולא מוכר

נכנס לבית שלי - החדש

התרגזתי

דרשתי שיצא

בתגובה

הוא אחז בשיערי

וחבט את ראשי על הבר

עד שדיממתי

והדבר היחיד שחשבתי עליו

בזמן שהדם טפטף על הרצפה

היה

למה המרצפות כל כך עקומות?


 

הצלחתי להתעורר

ולראות

מקלחת כחולה

הרבה אדים

ואתה מאחורי

מחבק אותי, ידך על בטני

עוטף אותי

בחומך

מוביל אותי לחדר

ואנחנו נכנסים לישון

כפיות


והכנתי מכתב שהוצמד במגנט לדלת

"אני רוצה חתול"

תחתיו היה מצויר גור חתולים עיניו עצומות

כשבעצם

רציתי אותך


אני עוד קיימת

סתם כך,שתדע

נכתב על ידי , 11/12/2008 22:00   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)