לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מה שבע?


אנשים בלי לב, ביקשו ממני לפרט עוד שבעה דברים שלא יודעים עלי. מה כבר אתם לא יודעים עלי? חוץ ממספר אישי, ופרטים מלאים, אני חושבת שדי כיסיתי את הכל בקטגורית ה"זו אני" שנמצאת לשמאלכם.

ובכל זאת ננסה :

 

1. אני מתעטשת ממש ממש קטן. גם כשאני בטוחה שהרעדתי את העולם צוחקים עלי ואומרים שיצא לי עיטוש של עכברון.

  

2. אני חולה על תוכניות טריויה, תשבצים ותשחצים מכל סוג ותמיד אני עונה את התשובות הנכונות. דבר שמכניס את המשפחה המצומצמת לעצבים על "למה אני לא הולכת לתוכניות הטלויזיה". התשובה, אגב, "כי היא משמינה בחמישה קילו".

 

3. כשאני נכנסת לחנות בגדים אני מיד ניגשת למידות גדולות, למרות שאני כבר לא שם. ואני עדיין מקללת בחורות רזות, למרות שלפי הסטטיסטיקה אני כבר אחת מהן. הזונות.

 

4. בקיץ החלטתי שאלך ברגל שלוש פעמים בשבוע וארכב על האופניים בכל סופ"ש. כמובן שזה יקרה מתישהו, כמו גם השלום העולמי או היציאה שלנו לירח דבש.

 

5. בצבא כמעט והרגתי את אחד הגששים של היחידה מהתקף לב. הנחתי עליו באגביות נחש תירס והוא נכנס להתקף היסטריה. אדם שלא ראה מבוגר מנסה לרוץ דרך קיר לא יודע צחוק מהו. 

 

6. כשאני רואה את אלון גל בטלויזיה עושה קואצ'ינג לאנשים אני נכנסת למצוקה נשימתית. משהו באישיות שלו, כמו גם במראה הניצי שלו (מלשון נץ -הציפור) בשילוב עם כל הפאלאוורות, מעלה לי את הסעיף. בקצור - אלון גל, ביג TURNOFF.

 

7. בהריונות שלי הייתי אוכלת רסק עגבניות עם כפית וכדי לא להתפדח, אם מישהו יתהה מה אני עושה עם קופסאת רסק העגבניות, על הכריים היתה מחבת ובשיש נחו באופן קבוע קופסאת טונה , בצל ועגבניות, כאילו ואני מכינה סלט טונה אדומה.

נכתב על ידי , 14/12/2008 20:03   בקטגוריות זו אני  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)