לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

בכי בלי סוף ואמת מומצאת


אני לא מספיק טובה בשבילך. זה מה שאמא שלי אמרה לי.

את שברת ואת צריכה לתקן

היא אמרה

שניה לפני שהודיתי לה על זה שהיא מעודדת אותי

להיות לך לשטיח או עבד או משהו נרצע אחר

ואז התפנתי לנתק לה ולבכות בלי סוף.

הפעם עם דמעות אמיתיות

ויבבות

ופנים נפוחות על אמת

מיום שני אני בוכה בפנים בלי סוף,

התוצאה המיידית שני קילו פחות

כנראה נוזלים הם אובר רייטד.

ואין לי זמן להתאבל על עצמי או לרחם

כי אני קמה לעבודה וחוזרת לעבודה

וכל הזמן סביבי אנשים

ואני לא רוצה להבהיל את הילדים

או להטביע מישהו בגל העצבות הזה

שחונק אותי

ואני מותשת

ולא רוצה להיות מסכנה

או לטבוע בעצבות הזו בעצמי

 

אני אומללה

 

אני רוצה לשאול אותך מה אתה רוצה

ומפחדת מהתשובה

 

אתה רוצה את האמת

אבל זו אמת שאין לי לתת לך

אני לא יכולה להמציא

את מה שאתה רוצה לשמוע

ביקשתי שתכתוב לי

שאשנן ואלמד לדקלם בצורה משכנעת

 

היא אמרה שמספיק עם ההתחכמויות שלי

כי אף פעם לא יהיה לי

מה שיש לי עכשיו

אם לא אשמור על זה

גם במחיר של ויתור על עצמי.

 

ואני עדיין בוחנת

ויתור על עצמי

 

נכתב על ידי , 4/2/2009 23:11   בקטגוריות מריבות נונ סטופ..., רומניה זה כאן  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)