לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

חסימות


אף פעם לא חשבתי שאגיע לשלב בו אצטרך להצטדק על דברים שאני אומרת

הרי ידוע שאצלי הלשון רצה מהר יותר מהמחשבה

לעיתים מצליפה

לעיתים מחוצפת

לא תמיד נעימה

 

ואחרי שהאיש קרא שוב בבלוג את חודשים יוני יולי ואוגוסט הוחלט על ידי חגיגית לסגור את הברז ולהפוך לפרטית

כן, אני יודעת, למי יש כח להקליד שם וסיסמא בכל פעם שרוצים לצחוק קצת מול המסך

אבל הוא מרגיש שאני מצירת אותו בצורה לא הוגנת

ואני מנסה להבהיר שאין משהו לא הוגן בתחושות סובייקטיביות, אבל יש משהו לא הוגן בלחטט למישהו בראש ולשאול אותו "אז על מה בדיוק חשבת?!"

הוא מבקש

בלי סיפורים על הסקס שלנו

בלי פלירטוטי רשת

בלי לתאר אותו קר ומנוכר

הוא אומר שכואב לו כל כך רק בגלל שהוא אוהב

ואני?

אני נאלצת לוותר על החשיפה

על הפומביות

בשביל לשמור משהו אמיתי - חי ובועט

 

אין לו מושג עדיין לדעתי עד כמה אני אוהבת אותו

וכשדברים אצלי נכתבים מתוך כעס, עלבון או כאב עמוק הם בהחלט ישמעו כך

אז כדאי שאשמור אותם לעצמי.

 

הכי מצחיק אותי זה שהוא לא מבין איך אני האינטרנטית כל כך שונה מזו במציאות

במציאות אני שברירית

יותר מופנמת

לא מוחצנת או פרועה יותר מדי לטעמו

לא מחפשת תשומת לב

הכתיבה באינטרנט הפתוח מפריעה לו,

את הרבה יותר פרועה שם

חשבתי שעבר לך הרצון הזה שיבחינו בך

וצחקתי בקול

"למה כולם צריכים לדעת על הסקס שלנו?"

הוא שאל אותי בעלבון צורב אתמול ואני ניסיתי להסביר לו שאלו הסיפורים שלי לעצמי,

ולא עבור מישהו אחר - למרות שקוראים זרים הם בונוס נחמד.

 

אז :לחסום הפכתי וחסום אשאר,

כי אין לי כוחות להסביר יותר...

הוא מצטט לי שברי משפטים ומבקש שאפרש דברים שהנפש לא מסוגלת לפרש

הרי התנסחתי הכי טוב שיכולתי

ועכשיו אני צריכה קצת לשתוק

 

טוב.

הלכתי לרשום תעודות, וויש מי לאק.

נכתב על ידי , 6/2/2009 14:07  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)