לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

על מה שאני יודעת ומה שלא


"מרגע שגילית איזו מכפות הרגליים היא הכף הימנית, כבר אין לך התלבטויות בהקשר לאיזו מהן היא הכף השמאלית. ואז נוצרת הבעיה - באיזו מהן להתחיל לצעוד" ('פו הדוב', א. א. מילן)

 

אני עמוק בתוך העבודה. עמוק מאד. עקב שינויים לא צפויים "בקריירה" שיניתי פאזה, ונותרתי באותו מקום עם שינוי תפקידים קטן ותוספות קטנות למשרה. בקיצור - שלוש עבודות.

כן, כן. התחרפנתי/ השתגעתי ואינני שפויה עוד, אבל אין מה לעשות - אני צריכה כסף.

בשביל שיהיה לך כסף צריך להוולד איתו להתחתן איתו או לעבוד. אז יצאתי לעבודה לכל השלוש. יופויומאט.

 

השנה, לצערי, לא חל שינוי דראסטי במשקל שלי. לא ירדתי עוד 20 קילו, לשמחתי גם לא עליתי אותם. אך עדיין אני מרגישה צמיגית למדי באיזור הירכיים ומטה, לכיוון הגזעים A.K.A הרגליים שלי.

הארון שלי מתחיל להתמלא בבגדים. אין מצב שאמשיך להתהלך במידה 42 גדולה מדי זו השנה השניה (כי חיכיתי שארזה עוד)  והיום קניתי לעצמי עוד שני זוגות מכנסיים שמתפקדות (כרגע) כמכנסיים במידה הנכונה (וגם שני זוגות נעליים - תחתונים - גרביים - גופיות - חולצה ושמלה מאממת) .

האיש כמובן כמעט חטף שבץ אבל אני חושבת שזה היה בגלל שנראיתי לו מאושרת והוא פשוט היה חייב להרוס.

 

קטע משעשע

חברה טובה שלי מהילדות התחתנה לפני שבועיים בערך. ללכת לחתונה בה מוזמנים כל הילדים מהכיתה של אחותך (חברתה הטובה ביותר - הפכה למשפחה)  פלוס כל השכנים מהבניינים הסמוכים זה בהחלט דבר שיכול לערער את השלווה הנפשית.

במקרה שלי זה חיזק את הדעה שלי שלקשרים ארוכי טווח מייחסים יותר מדי חשיבות. אז מה אם הייתי חברה של רונן צור בכיתה ד' או של אלי לוי החתיך ההורס מהתיכון כשהייתי בכיתה ח'? האם זה אומר שאני רוצה לראות אותם היום? לא!! רציתי לזכור אותם תמימים, יפים וחמודים כפי שהיו ולא לראות למה הם הפכו. ובאמת, אני רוצה בהזדמנות זו להודות לאמי שהכריחה אותי להפרד מאלי כי הוא החזיר אותי בשעה 22:30 הביתה. אם אלה הגנים שהוא מביא לחבילה...   

הו... למדתי גם שכולם, אבל כולם, בטוחים שהם נראים הרבה יותר צעירים ממה שהם באמת. הם טועים אגב.( רק אני לא.) וכן, גברים בני 35 יכולים בקלות להראות בני 70 ולדמיין לעצמם שהם בני 17. הו דה הורור.

לצערי (עכשיו קטע מעלה דמעות) עד לפני כשעה לא הייתי מודעת לפרצופים שאני עושה כשאני רוקדת. אך לפני שעה החליטה חברתי לכבד אותי במעט תמונות מה"בוק" שעשה לי הצלם בחתונה.  גם כן צלם מחורבן שהיה לה... צילם אותי בכל פוזיציה לא מחמיאה שרק ניתן להעלות על הדעת ואז הוא גם המציא כמה פוזיציות חדשות. לא להאמין מה שצלם בגובה השדיים שלך יכול להביא מהזווית הזו. הוא הוציא לי שלל תמונות מקוצ'צ'ת שפתיים, משרבבת צוואר, מרימה זרועות מתנפנפות אל- על ומשרבבת לשון בשירה.כן, זה מזעזע כפי שזה נקרא .  

אני אשמור את התמונות האלה כהוכחה לכל מי שטוען שאני "נראית טוב" כדי לסכל אותה ומיד. לו הייתי יכולה להעלות תמונות, הייתי עושה זאת-  אבל הנזק הנפשי לקוראים... יש פה אחריות וכאלה.

נכתב על ידי , 19/8/2009 23:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)