לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

מקולקלת


חיידק בקיבה, כך קבעה האחות בקופ"ח. "את רוצה שנעשה את העירוי עכשיו או אחרי שתרגישי ממש גרוע ותחזרי לכאן בערב?" המממ... בואי נראה... אם את מציגה את זה ככה, אני אקח את העירוי שלי בערב.אני מעדיפה לשתות אז. כלבע.

אז אחרי שעדכנתי את כל העולם ואחותו במחלת המעיים שלי,(המחליפה, המנהלת, הסגנית שאחראית על ההחלפות, ההורים בלמידה הפרטנית, המשפוחה הקרובה)כמו גם בעובדה שאני בוערת מחום עוד מיום שישי- ושמאז לא הכנסתי שומדבר לפה שלי, אלא רק הוצאתי, התפניתי לנוח. כלומר,להקיא - להתקלח ולשכב שלוש דקות עד שבא הפרץ הבא והמעגל חוזר על עצמו שוב - אעלק מנוחה. בכלל מנוחה לא ממש התאפשרה היום עם שביתת הסייעות- בלאט, העובדה שהבן שלי לא זכה להורה מתנדב בגן שלו. תגידו, כל האמהות זונות, או רק אלה שבגן שלו?!

מה קרה? אסור לקבל וירוס במעיים בלי ילדים?! תתנדבו רבאק!

ילדים, דעו לכם, הם עבודה שאינה נגמרת. לג'וב דיסקריפשין שמגיע עם המקצוע "אמא" אין חופשות או להוציא מחלה. אף אחד לא מתעניין בזה שאת מגירה נוזלים מטונפים מכל חור אפשרי וומן! תכיני משהו לאכול. ושיהיה טעים דאמ איט!

"כוסאמו העולם הזה". מלמלתי לעצמי בעודי שורפת עוד סיר אורז מעל הכיריים. ברגעים אלה ממש אני כבר הוזה מרוב חום.

כבר לא אכפת לי שהכלבה שוב נכנסה לבית או שננטשתי לבדי עם שני הילדים בעוד האיש יצא לו (בלבוש חתיכי ומריח ממש מצויין) לעוד הרמת כוסית - ועוד בחיפה! שזה אומר שיהיה לי ממש מזל אם הוא יחזור בזמן להשכבת הילדים). כבר לא אכפת לי. בחיי.

יצאתי החוצה לחצר עם עוד כוס מיץ לימון פלאס מים רותחים פלאס כפית סוכר כדי לפספס את הדייט הלוהט שלי עם האחות מההתחלה.

אני אשתה! אני לא אתייבש! אני אראה לה לאישה הזו! בפעם הבאה היא תפגוש אותי אחרי שפעת החזירים חזקה מתמיד ועם אף סולד.


תגידו, מישהו מכיר את ג'נגו? עוד דרך לשמוע מוסיקה מצוינת בלי לשלם עליה.

אז החלטתי לפתוח לעצמי איזה שם משתמש, להכניס כמה דברים לפרופיל ולשמוע מוסיקה.

בחיי, בלי תיאור על עצמי ודברים שאני אוהבת לעשות, בלי תמונות שלי, עירום ואחרות, רק גילי ומקום המגורים שלי.

חמש דקות אחר כך סוטי כל העולם התייצבו אל פתח שם המשתמש שלי.

אנשים! יש סוטים גדולים בכל העולם!!!

איש אחד מטורקיה התעניין מאד אם הישבן שלי כשר.(כאילו ברור שכן!)

אחר ממקום עלום (אן נואון אעלק) שאל אותי מתי נוכל לקיים יחסי אישות סוערים לצלילי בוני אם. (בוני אם? און יור מאדרז לייף?!) 

המוני זקנים שחיים עם סירות שלחו לי תמונות מאד לא משכנעות שלהם עם הנכדות (?) שלהם בזמן שהם משחקים בכדור והגרביים שלהם מתוחות מאיזור הברכיים ומטה. (מאד מטריד.)

איש מיוון שלח לי הודעה שאני פשוט סקסית (על סמך מה?! אין לי תמונה שם, אנשים!)

בקיצור, בשלב מסויים הפסקתי לקבל הצעות חברות מאנשים. לא רוצה להיות חברה שלכם אנשים. אם כבר סוטים, שיהיו מתוצרת הארץ.

בעברית אני מצליחה לנפנף אותם יותר בקלות.

 


אוי, הפכתי למכורה לסדרה הישרדות. כן, אני יודעת, זה לא מפתיע כי אני מתה על ג'נקיאדה. אבל בחיי ! מאיפה הגרילו את הדס הזו?! זה פשוט קראקטר מופלא!.


אוקיי, התחילו הקראמפינג שלי שוב.

הלכתי להקיא. תהיו נחמדים ובלי הצעות חברות.

נכתב על ידי , 13/9/2009 18:38   בקטגוריות הגברים האלו, סיפורי מאמי, עקומה? אני?!, ביקורת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)