לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

תשובות לשאלון השבועי


אם היית גוססת ברגעים אלו מה היו מילותייך האחרונות?
כפרעליך, כבה את הדוד.

אם הייתה לך מכונת זמן,לאיזה זמן היית רוצה לחזור,ולמה?
לשנת 86. הייתי רזה מאד ושטוחה מאד.
אמנם הייתי בת שמונה אבל בואו לא נהיה קטנוניים.

מה הלקח הכי גדול שלמדת מהחיים?
לא להיות חזירה. עכשיו זו ממש מגיפה!

איזו עצה היית נותנת לילדייך בתחום החברתי?
מה אני יכולה לעוץ?

איזו עצה היית נותנת לילדייך בתחום הרומנטי ומדוע?
אני אתן לילדים שלי עצות בתחום הרומנטי?!
ממתי הפכתי למומחית?

מה היית רוצה לומר לשונאים שלך?
פופה מנ-קור! מי ידבר איתם בכלל?!

איזה חלום היית רוצה להגשים ברגע זה?
טיסה או נופש.
וויברטור. חיח.


אם היית גוססת מה הייתה הבקשה האחרונה שלך ומדוע?
לא שאלו את זה כבר למעלה? אני בעד להוציא מהחוק את שאיפת גז המזגנים.

מי היית רוצה להיות בגלגול הבא?
הצב שלי. אני מתה לדעת איך זה להיות צב.


נכתב על ידי , 25/9/2009 14:25  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)