לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2003

יומן מסע...


יומן הריון פרק 67, היום, יומני, התעוררתי לקול בכיה קלוש שבקע מתחת לכרית התומכת ברגליים שלי. מתברר שבלילה שעבר, היה לי כל כך קר ולא נוח, עד ששיניתי את הזוית ב 180 מעלות ונחתתי על פרצופו האומלל של אישי.הנ"ל, סובל מגב תפוס לאחר שהרים את כל קניות לבית בשבוע החולף, ניסה למחות קלות, אך תחת הכרית, איש (זאת אומרת - אני) לא שמע אותו... לאחר שהרמתי את עצמי ממנו, והלכתי להתרוקן, עוד שמעתי את החוצפן מעז לקרוא לי "רודנית" ו"שתלטנית". מאחר וזיהיתי ניסיון למרד, הסברתי לו שאנחנו 2 והוא רק אחד, ושלאחר הצבעה הצעתו לשינה של חצי - חצי במיטה נדחתה, ואם הוא ימשיך ליבב נשלח אותו לישון על הספה, הנ"ל קיבל את דברי בהכנעה,(לאחר שאיים שישלח אותי לאמא שלי) וחזר למיטה כדי לישון. לאחרונה נשלחו הורמונים רבים מידי להרוס כל חלקה טובה בגופי. מאחר והם משתוללים משולחי רסן בתוכי, אני חשה מידי פעם בקריזה קלה, אותה אני פורקת בבכי בעיקר מול פרסומות של "מיי פירסט סוני" בטלויזיה. אתמול אגב, גיליתי שגם הפרסומת לקוטג' תנובה, בו הפרה שרה לנער השעיר "בוא הבייתה" (א-לה שולה חן), הינה פרסומת מרגשת, למרות שאני, במקום הפרה, הייתי שרה לו "הסבון בכה מאד"(אבל היי... זו רק אני...) עוד בעניין ההורמונים, אני לא מבינה למה זה הכרחי שכל אדם עלי אדמות יחווה חצ'קונים. מאחר ונתקפתי לראשונה ברעה החולה הזו, בשנה שעברה בסביבות חודש מאי, עדיין לא פיתחתי שיטה יעילה נגדם. אגב, מסתבר שלאישה בהריון אסור להשתמש בתרחיפים למיניהם ומשחות נגד חצ'קונים, לכן אני משתמשת בשתי שיטות ידועות; 1. מתחפשת למושבניק שזכה ב 50 מיליון דולר בלוטו. 2. ציור עצמי של שפם, וגבה מחוברת (א-לה פרידה) ושינוי שמי ל"קטיושקה" תוך חזרה מאסיבית על המשפט "כרטיס חבר מועדון". שתי השיטות נתגלו כלא יעילות, האחת הובילה אותי לברוח מהארץ עקב סחיטה והשניה הביאה אותי לעבוד עבור שכר מינימום ב"היפר זול וקל" בבני ברק. אגב, לא קיים חשש שאשתמש (שוב) במשחת שיניים מסוג קולגייט על עורי, די היה לי בניסיון מר זה, בפעם אחת... טוב, לקראת המתקפה המתוכננת על המקרר וארון החטיפים, אני הולכת לבצע תרגול מאסיבי "על רטוב" ולאחר מכן שיחרור של "דלקים עודפים" מעל הים דיווח נוסף, יגיע - בתקווה בתחילת שבוע 10.
נכתב על ידי , 24/2/2003 12:45   בקטגוריות הריונית  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)