לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2003

תשובות לשאלון השבועי


יצא לכם פעם לקרוא בלוג של מישהו שאתם מכירים בחיים האמיתיים?

כן. אני אפילו בודקת אותם באופן עיקבי... מוזר, אה?! לפעמים אני מדברת איתם יותר בבלוג מאשר ב"ריל לייף"...

אם כן, הזהתיהם? אמרתם לו שאתם קוראים?

בוודאי שהזדהתי- נתתי שם, מספר אישי, ומס' יחידה. יותר מזה לא יוציאו ממני ב - ח - י - י - ם. (למרות שמי שמכיר אותי, יודע שהכינויים בבלוג הם השמות בהם אני קוראת גם לסובבים אותי בחיים, כך שאין בעיה לאחרים לזהות אותי...)

מישהו שאתם מכירים קרא פעם את הבלוג שלכם?

 ביג כהונה , תושתוש, ונראה לי שגם אישי - אבל אני לא בטוחה, קוראים את הבלוג שלי. מאחר ואני לא נוטה לשקר/להגזים בתגובותי ואני גם ככה בחיים,לא נראה לי שהם ממש ב"שוק" ממה שקורה בבלוג... זה דווקא מצחיק, הייתי חושבת לצנזר את עצמי בדיעבד... אבל אז זה לא היה שווה :)))

יש דברים שלא כותבים בגלל שמישהו שאתם מכירים קורא את הבלוג?

 מה פתאום. לא טוב להם שלא יקראו.(בעברית - הרגע כתבתי שלא.) זו התארפיה שלי, ואני לא מתכוונת לשלם לפסיכולוג כשאני יכולה לכתוב פוסט (או בימים נטולי מחשב, לשבת מול ערימת דפים ולכתוב לעצמי, לאח"כ...)

נכתב על ידי , 7/3/2003 10:05   בקטגוריות עקומה? אני?!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)