לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2003

עוד מעט...


מהבוקר הייתי על *קוציצים*. כל צלצול, כל דפיקה בדלת - כל דבר קטן... עשה לי "דגדוגים" בבטן...מרוב ציפייה, המתנה, שיצלצל אלי, יבקש שארד וניסע. הוא התקשר, אמר שהוא יאחר, ואני קצת התאכזבתי. רק קצת... אני יודעת שהוא יבוא איתי, לא ישאיר אותי לבד...קשַה לי ההמתנה הזו לבד. אז אני באינטרנט, קוראת על "פרסונה" שאולי הטרידה מינית שומרת באולפני הרצליה ואז הופך להיות לי חונק בגרון... ורק סיבה אחת עולה לי בראש, למה להטריד אותה... *למה?! כי הוא משוגע...

* עוד מעט, השער יפתח, הכלב שוב ינבח, הוא יכנס, ואני אתמוסס, והכל יהיה נפלא... (מתוך "ורדימון")


המשך יום נפלא לכולם... אני נכנסת למיטה לנוח...

נכתב על ידי , 10/3/2003 10:30   בקטגוריות הריונית, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)