לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מצב לשעשוע


 

ראיתי אצלה ומיד התקנאתי בשיחה העמוקה עם זיגי והחלטתי לשוח עמו בעצמי. לראות מה הוא יוכל להציע לי.

להלן השיחה עם זיגי - ללא עריכה כמובן.

זיגי בכחול - אני בשחור בוהק...

 

שלום לך. תארי לי בבקשה את הבעיה שלך. אני מרגישה כאילו והאיש שלי לא אוהב אותי יותר

כיצד את ובעלך מבלים כזוג? למען האמת אנחנו לא מבלים כל כך הרבה יחד כזוג, אלא יותר כמשפחה

האם תוכלי לספר לי קצת על יחסיך עם אמך? עם הרומנייה?

מה ישתנה בחייך אם תדעי לענות על כך? אמא שלי חולת ניקיון ושליטה. יצאתי כמוה, אני מניחה

מי במשפחתך גורם לך לחוש שמחה וכיצד? הילדים שלי, על כל דבר שהם עושים. גם האיש שלי, כשהוא אומר לי "אני אוהב אותך". האם תוכלי לספר לי קצת על יחסיך עם אביך? אין לי יחסים עם אבי. מלבד שלום-שלום.

 למה את מתכוונת ב'אין לך יחסים עם אביך. מלבד שלום-שלום' אין לי סבלנות אליו.

אין לך סבלנות אליךו? כן.

ספרי לי מעט על התכונות הטובות שלך אני מצחיקה, חכמה, נהנית ללמוד

כאשר את אומרת ' אני מצחיקה, חכמה, נהנית ללמוד ' למה את מתכוונת שאני מצחיקה חכמה ונהנית ללמוד.

שאת מצחיקה חכמה ונהנית ללמוד? כן.

נניח שבמהלך הלילה קרה נס והבעיה נעלמה. כיצד תרגישי בבוקר ללא הבעיה וכיצד ידעו זאת הסובבים אותך? הם ירגישו את זה בעיקר משום שאווירת הנכאים בבית תעבור.

מה היית רוצה להיות בעוד 01 שנים? אני חושבת שמה שאני עושה עכשיו הוא בסדר גמור.

אחרי שנדבר מה תעשי אחרת? אני אפסיק לפנות למחשבים בתקווה שיפתרו לי את הבעיות?

מה יקרה אם תקבלי את התשובה לשאלתך? אני אשתדל לפעול על פיה.

כאשר את אומרת ' אני אשתדל לפעול על פיה ' למה את מתכוונת שאני אשתדל לפעול על פיה.

למה את מתכוונת ב'שאת אשתדל לפעול על פיה' מה???

למה חשוב לך לדעת מה התשובה? אני חושבת שצריך לשאול אותך למה לך חשוב לדעת מה התשובה?

מה נותן לך את הכח להמשיך למרות הקשיים? האהבה הרבה שלי אליו. אני מטורפת על התחת האכיל שלו.

ספרי לי בבקשה על יתרון אחד שיש לך במצב הנוכחי על פני אחרים. אני נשואה לו?

את נשואה לו?? כן. הוא האיש שלי.

כיצד ידע מי שאינו מכיר אותך שאת נמצאת בדרך לפתרון? אין לי מושג. יש לך רעיון?

כיצד היית רוצה שבני משפחתך יתייחסו אליך? בכבוד הראוי. שיטפחו את עור פני ויעטפו את גופי באצות.

אם הכל יהיה בסדר, איך יראו אז חייך? אני אהיה מטופחת יותר, רזה ב 10 קילו ואחרי מהפך ב"ברבור".

אילו תכונות מתכונותיך יכולות לעזור לך במימוש חלומותיך לגבי העתיד? העיקשות שלי - אולי אז אוכל להתחיל בדיאטה.

ספרי לי על משהו שהישגת בחייך ואת גאה בו. יש לי שני ילדים - וסיימתי עכשיו תואר בחינוך בהצטיינות.

מה אירע בזמן האחרון שגרם לך לרצות לדבר איתי? האיש שלי.

מהי תוכנית הפעולה שלך לצורך הגעה לפיתרון? להפסיק לדבר עם מחשבים?

 

נכתב על ידי , 22/8/2006 12:48   בקטגוריות השולפת הזריזה מהמערב, עקומה? אני?!, רומניה זה כאן, תותי והפצפוץ, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)