לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

מוגש כשירות לציבור...


 

אויש כמה עבדתי לפני יום הכיפורים הזה... אני מרגישה שמגיע לי פטור מהצום. חבל שהתחתנתי עם "רבי נוח" (כזה ששומר רק מה שנוח לו)... נו חבר'ה! איפה המנהל???

 

בינתיים, משהו שקיבלתי במייל, ולא הפסקתי לצחוק.

 


ביום שישי היתה עלי התנפלות ראשונה.

מאד שמחתי לקראת ההתגוששות, אבל היא נסתיימה עוד לפני שהתחילה כשקבוצת אמהות עמדה ביני ובין האם ה"ששה אלי קרב",  והכריזה כי התלונה לא צריכה להגיע אלי אלא למנהלת בית הספר.

אוף. ואני רק רציתי להתווכח קצת. לא נורא. אם המנהלת תמשיך כפי שהתחילה אני בטוחה שגם זה יקרה.


 

ביום שישי שברתי את אחד הכתרים שלי (כן, אני מרובת כתרים שכן אני בבחורה עקומה עד מאד...).

בצר לי המתנתי עד היום בבוקר כדי לתקן את הנזק.

כן, אני גיבורה, אני יודעת.

התקשרתי למרפאת השיניים שלי.

בתום המתנה של 5 דקות (!) אני נענית על ידי מזכירה מרוגזת.

אני "שלום, אני שברתי את הכתר שלי , יש לכם עזרה ראשונה?"

המזכירה " זה כואב לך?"

אני "זה כתר... זה כבר מת, זה רק לא נוח לי בפה"

המזכירה (בעצבים)  "אין לי מי שיתקן לך"

אני "הגעתי למרפאת שיניים נכון?" (באמת התחלתי לחשוד שהגעתי לקופת חולים במקום)

המזכירה "כן. אבל היום יש לי רק אורטודנט. ביי".

ניתוק.

 

המומה ורק עם חצי שן בפה נותרתי עומדת עם השפורפרת ביד.

אוקיי. זה הזמן לסליחות

אני סולחת לך פקידה מטומטמת. אפילו את האיחולים שלי לגבי בריאות ושלמות השיניים שלך ביטלתי, וגם זה - רק בזכות יום כיפור.

 

אם אני לא קדושה - אז מי???


 

צום קל.

מאמי

 

נכתב על ידי , 1/10/2006 12:47   בקטגוריות השולפת הזריזה מהמערב, עקומה? אני?!, שחרור קיטור, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)