לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2003

על עין רעה וצרות אחרות...


יום שישי, ד"ר משיח משוחח עם אישי ואיתי על הסקירה האחרונה, הבדיקה תקינה, אבל הוא עדיין רוצה שאני אעשה מי שפיר כדי למנוע ספק בנוגע למומים, כי הוא ראה "משהו". אז הגעתי להחלטה, אולי זמנית ואולי לא, לא לדבר על פיצ'ס במובן של "איזו יפה הילדה שלי, יש לה שפתיים מתוקות כמו בונבון" אלא לומר עליה "מכוערת! נראית כמו E.T!" וזהו. כרגע, טפו - טפו, בדיקת החלבון העוברי שלי יצאה תקינה, ואני מחכה להתייעצות עם המכון הגנטי בנוגע לבדיקה, אז למדתי לטפס על קירות, לבכות תוך כדי שאני מתקלחת כדי שלא יהיו שקיות מתחת לעיניים (ואז ישגעו אותי ב"מה קרה?" צבוע.), ולחכות בחלון לאישי עד שיחזור ממילואים ויוכל לבוא איתי לייעוץ.


פסח בפתח והבית שלי עדיין לא מוכן,בד"כ כשמגיע פורים אני כבר מתחילה את הניקיונות לחג. השנה מעדתי בזווית ("קוסינוס" אם אני לא טועה) על המגב ושברתי אותו, תודה לאל שעפתי על המיטה. הדבר היחיד שאישי עשה היה להרים חתיכה מהדפדפת שלי עליה היה כתוב בטוש שחור "8.4", תוך שהוא מבליע קולות ציחקוק לטי שרט השחורה שלו. ניקד את הנפילה לאולימפיאדה המניאק...


שאלות לא קיומיות:

 *למה ושתי קוראת לשמפו "שמפון", למלפפון "מלפלפון" ולסיליקון "סיליקוּם"? ולמה אישי נוזף בי כשאני מתקנת אותה?

*למה תמיד כשאני נכנסת לישון, השכנה מלמעלה מחליטה להעביר את כל הסלון לחדר השינה ולהיפך?

*למה כשיוצאת הבטן של ההריון היא מגרדת? ולמה כשגודל לנו התחת הוא לא מגרד - רק כדי שנדע שגם הוא גדל?

*למה אין בגדים נורמאלים לנשים בהריון, במחיר סביר? מה הם חושבים שרק בני מיעוטים וחרדים נכנסים להריון?! ואם אני לא רוצה ללבוש שטריימל????

*למה צומחות שערות על הבטן?איך אני אמורה ללבוש חולצה נורמאלית כשאני נראית כמו קרואלה? ומי לעזאזל הביא אותן לשם? פיית השערות?

*למה תמיד כשאני מודעת לעצמי, אני פתאום שמה לב שהידיים שלי על הבטן? (רעיון - אולי להסתיר את השערות...)

נכתב על ידי , 9/4/2003 10:58   בקטגוריות הריונית, סיפורי ושתי, עקומה? אני?!, אהבה ויחסים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)