לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

שם קוד: חג האהבה הרומני


אז החלטתי שהיום אני רוצה סקס. מה זה רוצה? חייבת. ניסיתי לעשות הכל; לישון רק עם חולצה (כן, נראה לי שהתקררתי), להתבשם במקומות המועדים , להסיר שיער מיותר (כאילו, אני מתחזקת, אבל היום OVER) ולבסוף להחזיק עצמי כאילו והרגע נפלתי מתוך איזה סרטון פורנו.בצר לי, הוא המשיך לישון ואני הייתי חייבת לקחת את הקטנים לגן, אז החלטתי להיות יצירתית ולהכין עבורו ארוחת בוקר. (נו... בקטנה, טוסטים , סלט וממרח אבוקדו, ונראה אותו מתלונן...)

חזרתי והתחלתי לקפץ מולו עד שהסכים להתעורר...

 

-אני רוצה רק לבדוק את הדי.וי.די הזה, ואז נאכל, טוב?

-טוב, שים, אבל אל תגזים, הטוסטים מתקררים. היום "חג האהבה הרומני".

- ?!

- נו, לא קנית לי שום דבר אתמול, אז אני נותנת לך הזדמנות לתקן את המעוות ולפצות אותי היום, אם לא מתנה לפחות בסקס.

- טוב, תביאי את השלט.

(כעבור 20 דקות)

- היה טעים, הטוסטים - ז"א. את רוצה לבדוק מה יש בסרטים הכחולים?

- יאללה, בוא נראה אחרים עושים סקס. (רמז דק רמז דק)

- טוב, את הסרט הזה לקח אבנר, הוא אמור להיות פצצה. (כאילו אבנר הוא עכשיו הגורו?! בטח סרט מחורבן)

(אחרי 3 דקות צפיה)

- מה זה?! היא דומה למורה שלי לאנגלית מכיתה ד', קראו לה לובה והיתה לה פלולה על השפה פלאס שפם.

(אחרי עוד 3 דקות)

- תגיד, לא אמורות להיות בחורות כוסיות בסרטים כאלה?!

(אחרי 2 דקות נוספות)

- אני חושבת שנבדוק את הסרטים האחרים, בינתיים רק עובר לי החשק לסקס. ותסיים את הפאקינג טוסט שלך!

(סרט אחר)

- תגיד, מה זה "יום המכוערות שלא הייתי נוגע בהן גם עם מקל"?

(אחרי 2 דקות וסרט אחר)

- אני לא מאמינה, יש לזה עלילה!!! הרשה לי לגחגח... כאילו, למה ללבוש כזה סוודר עבה אבל לא ללבוש מכנסיים או תחתונים?

(אחרי 3 דקות)

- זאתי שחקנית פורנו?! אתה בטח רוצה שאני אתחיל להרגיש טוב עם עצמי.

(אחרי 4 דקות ושני בחורים)

-אה... בגלל זה הגיע השרברב ... הייתה לה סתימה... נו. מה לעשות, מישהו היה צריך להוציא משם את הפאנצ'ר מעאכר...

(אחרי 3 דקות)

- מה זאת אומרת "אני הורסת לך את החוויה"?! אני לא אמורה להיות כאן ולהינות מפרץ הרגשות שעולה בך בעקבות הסרט?!?!?!

(אחרי דקה)

- טוב. אני את זה לא עושה. יהיו לי בחילות עם הראש שלי יהיה הפוך. כאילו, את התנוחה הזו אפשר לעשות גם ככה (מנסה להדגים ולהיות סקסית בו זמנית, מחליקה בחוסר חינניות ונוחתת כמו ג'מוס על הרצפה נו...כאילו והייתי מצליחה - לא כל רומניה היא נאדיה קומונצ'י, כן?!)

(אחרי 2 דקות)

- טוב, אני הולכת לשטוף כלים. מה, סקס?! עזוב, אין צורך... ראה את חג האהבה הרומני מבוטל...

 


 אני לא מבינה, אלה לא הגברים שמתלוננים בדרך כלל על חוסר בסקס?!
נכתב על ידי , 15/2/2007 18:01   בקטגוריות השולפת הזריזה מהמערב, עקומה? אני?!, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סקס, סמים ורוקנרול  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)