לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

החיים בבית רומני


 

קראתי קצת אצלה,ומיד עלו לי כל מיני זכרונות מהבית של ההורים שלי...

 

עובדה ראשונה: אם לא אכלת את זה ככה, תאכל את זה ככה: לא אהבת את עוגת השוקולד?(כעבור יומיים)  איך כדורי השוקולד? , לא אהבת את העוף ביום שלישי? ואחרי שהוא בילה בשבת בתנור?.

 

עובדה שניה: ילדים קטנים לא אוכלים סטייקים - הם יכולים להסתפק בבשר שנדבק על העצם. אתם נחשבים לילדים קטנים עד גיל 18 - לפחות.

 

עובדה שלישית: שמנת מתוקה היא כמו שמנת חמוצה שמוסיפים לה סוכר ומים. כל הקצפת זה סתם דאווין.

 

עובדה רביעית: לא עושים כביסה לבגדים שלובשים רק פעם אחת. אפשר להניח אותם על הכסא וללבוש אותם פעם נוספת. כן, גם מחר זה בסדר.

 

עובדה חמישית: גם לאירועים יש "תלבושת אחידה". וכן, את שלָך את מקבלת מאחיות שלך, אחרי שחרשו עליה. "אף אחד לא זוכר...".

 

עובדה שישית:  "אני לא חברת חשמל", לכן תדליקי חימום רק אם שיערות אפך קפאו ואצבעות ידייך מאיימות לנשור, קירור יש להפעיל רק כאשר כל הבית אטום ולמשך רבע שעה בלבד. אל תנשמי - זה מחמם את האויר. אגב, אם את חפצה בהרתחת המים ב"בוילר" חמש דקות זה מספיק - לפני 10 שנים זה היה דוד חדש לגמרי.

 

עובדה שביעית: כשהמכנסיים ברוגז עם הנעליים זו אמירה חברתית, זה לא אומר שאת גבוהה יותר מאחותך והמכנסיים קצרים לך.

 

אוי יש לי עוד אבל הילדים שלי... הו... הילדים...


עדכוניישן 1:

 

עובדה שמינית: המדיח זה בשביל המקרמה. בשביל שתי כוסות, אני ממש - אבל ממש - לא צריכה מדיח, אולי נשתמש בו בפסח.

 

עובדה תשיעית: כדי לשטוף כלים לא צריך להדליק דוד. מה זאת אומרת המים קרח, הם דווקא בסדר גמור! את לא שמעת על העובדה השישית?

 

עובדה עשירית: צריך לקשט כל דבר במקרמה עבודת יד - עדיפות תנתן לפרחים וענבים.  כן, גם הכלב שלך נחשב.

 

עובדה אחת עשרה: אם את באה אלי עם הילדים שלך כדאי מאד שהידיים שלהם תהינה נקיות. אגב, אם תוכלי להצמיד אותן לגוף הילדים באיזולירבנד - זה יהיה עשר. שלא יזיזו את המקרמה או יגעו לי, חלילה, בקירות.

 

עובדה שתים עשרה: אין אף אחד שמתאים ברמתו לאמא ואבא שלך. אנחנו אצולה מקומית. אמא, אגב, יותר מאבא.

 

עובדה שלוש עשרה: אל תלכי עם הידיים על הקירות. נכון, מבחינה פיזיקלית זה לא אפשרי. אבל אני רואה את הסימנים...

 

 

שוב הילדים...

 

נכתב על ידי , 25/2/2007 19:25   בקטגוריות רומניה זה כאן  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)