לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2003

אני והבקיני...


חםםםם... אני שוכבת לי נמסה לאיטי על הספה.

מה שפעם היו השדיים שלי (והיום סתם מזכיר בצורתו אוהל סיירים ענק) מסתיר לי את הבטן, ואני מנסה לעודד את עצמי ש"לא נורא" כל עוד הכתפיים שלי "לא ממש" נוגעות בריצפה, הציצי שלי לא ממש גדול.

מרוב חום, אני נודדת אל ארון הבגדים בחיפוש נואש אחר הבקיני הכחול שלי , כשבראשי מחשבה אחת ... יייייםםםםםם... התחתונים עלו בסבביה והתיישבו להם מתחת לפיצ'ס, שדאגה לבעוט בהם קצת,כדי שיתישבו מתחת לרגליים שלה.

אבל החזיה... קשרתי אותה מאחורי הגב, ואז התחלתי לדחוס... לא יאומן, דחפור של צה"ל לא יכול היה לדחוס את הציצים שלי פנימה! הייתי חייבת לחשוב על תוכנית! ואכן, עם קצת עזרה משאריות המלחמה (מסקינג טייפ חום), הצלחתי לאסוף את הציצים פנימה למשולשים, ואז ניגשתי למשימה הקשה באמת, ניסיתי לקשור את השרוכים של החזיה מאחורי הצוואר. מכובד ה"עניינים" הצוואר שלי עף קדימה וכמעט התנגש בקיר...

טוב נו... הייתי צריכה לפרוש בשלב המסקינג טייפ...



שאלות לא קיומיות:

 * האם בגלל שאני רומניה האצבעות שלי נראות בחום הנוראי כמו קבאב, או שמא מדובר בתופעה חובקת עולם?

 * למה כל הישראלים הזקנים שעושים מנגל לובשים מכנסיי טאיבס? (מכנסיים שמגיעים מתחת לקו המותן, לכל המתקשים)

* למה לאנשים בלי שיניים קדמיות יש נטיה לחייך אלי בזמן האחרון?

* למה אני לא מסוגלת לחיות מרוב געגועים לאישי כשאנחנו בעבודה, ומצד שני אני לא מסוגלת לסבול אותו כשהוא קרוב?

 * מה אני אמורה לענות לילד מכוער במיוחד ששואל אותי אם בלעתי כדורסל? (חוץ מלשאול אותו בחזרה האם אמא שלו בלעה איזו חומצה שהפכה אותו לכזה מכוער)

 * למה חוש ההרחה הביוני שלי מתחדד לו עכשיו, בתקופת הקיץ?( ד.א. אני בהחלט מוכנה להתנצל ולבקש סליחה ממי שהטיל עלי את המארה הזו...)

 * למה אנשים אומרים לי "איזה כייף לך" כשהם רואים שהידיים שלי נפוחות, שאני מדדה כמו ברווז ואני לא יכולה ללבוש את הבקיני?! מה, הם באמת חושבים שכשפיצ'ס תצא היא תבין איזו הקרבה אמא שלה עשתה עבורה?

* למה בסופר מקפיצים את המחיר ב 4 שקלים, ואז מורידים אותו וקוראים לזה מבצע? ולמה אנחנו נורא מתלהבים כשאנחנו רואים משהו ב"מבצע", כשאנחנו יודעים את זה???

נכתב על ידי , 9/5/2003 16:19   בקטגוריות הריונית, עקומה? אני?!  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)