לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

על חברות וניתוחים פלסטיים


 

בהתחלה לא רציתי להקשיב למכשפה AKA החברה הטובה שלי כשדיברה איתי על סילקון בשדיים.

אני -השתגעת?! זה מה שחסר לך?  יש לך עודף כסף?

מכשי -אני רוצה ציצים!!! לא כמו שלך (אני : תודה באמת...), אבל בגודל בינוני בהחלט יספק את הסחורה.

אני -מה רע לך? אני הייתי מתה להיות קצת שטוחה.

מכשי -כן?! שבעלך לא יבחין בינך לבין קיר "שפריץ"?!

אני -את סתם מגזימה... יאללה תרימי את החולצה ונבדוק מה הבעיה.

(כעבור 2 כוסות מים)

אני -אוקיי, מתי יש ייעוץ עם הפלסטיקאי- אולי נדבר איתו על תרומה מתורם חי?

 

כעבור שבוע

מכשי - אולי תעזרי לי ביום ראשון?

אני-מה קרה?

מכשי - התפנה תור לניתוח ואני מקבלת 10% הנחה כי אני נכנסת להם בחלון.

אני- את בטוחה? כולה לפני יומיים היית בייעוץ. את לא רוצה לחשוב על זה קצת?

מכשי - לא. את יכולה לעזור לי או לא?

אני- כן כן... אני שם...

 

יום ראשון בבוקר

מכשי - ראית אתמול את התוכנית עם קרין מגריזו?

אני- לא. למה?

מכשי - היו שם כל מיני ניתוחים פלסטיים שהשתבשו, נשים שהיו להן זיהומים וכאלה.

אני- טוב. רוצה לבטל את הניתוח?

מכשי - נראה לך?! לקרין מגריזו יש 275 CC בכל צד. ראית איזו כוסית - על היא?! 

אני- טוב נדבר בערב אחרי הניתוח.

 

יום שני בערב

מכשי - בא לי למות!!! איזו מין חברה את?! איך לא שכנעת אותי לרדת מזה?

 

יום שלישי בבוקר

מכשי - אני שונאת אותך!!! שונאאאאאת! בא לי למות! קחי אותי לשם !!! (למרפאה) תמות נפשי עם פלישתים!!!

 

כעבור שבוע (ועשרות שיחות שהגיעו למשיבון)

מכשי - את חייבת לבוא ולראות את "פאר היצירה" - הם מהממים!!! גם לא ממש כואב לי. אני מסתכלת מלמעלה ויש לי חריץ ... גחחחח...

 

כעבור יומיים

מכשי - אז את שומעת, כשהייתי שם הייתה מישהי שנכנסה לעשות מתיחת בטן + הרמת שדיים + סיליקון בשפתיים + חצי מתיחת פנים, ונראה לי שהיא יצאה מ-זה פצצה. בא לך ללכת לברר?

 

אז זהו, שלא.

נכתב על ידי , 2/8/2007 13:14   בקטגוריות המכשפולה - ועצותיה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)