לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

קרא לי טינקרבל


 

אני כל כך רוצה שתאהב אותי, יד קרירה תלטף גב ושדיים.

תלחש לי שאתה אוהב אותי, זקוק לי  ורוצה אותי.

תלטף את השיער שלי, ותסתכל עלי - תראה אותי.

שפתיים ינשקו,  לשונות יתערבלו.

תקרא לי טינקרבל. (כמה אירוני, היא היתה מאוהבת בבן שמעולם לא רצה בה ולא גילה בה עניין מיני ועדיין...)

 

אני רוצה שתרצה אותי, כמו שאני רוצה אותך.

 

 


אני סובלת מחום גבוה זה היום השני ברציפות. אתמול עוד העזתי להופיע לעבודה, בערב כשרעדתי מצמרמורות הנחתי שלא אוכל לעמוד בזה יום נוסף והתקשרתי להודיע על מחלה.

הרופא שהגיע בלילה לבדוק אותי צחק ואמר שהוא לא ראה מישהי עירנית כל כך כשהגוף במצב כל כך לא טוב, כנראה שהקרייבינג שלי לסקס כבר משבש לי לגמרי את המערכת. אני רוצה קצת כדי להזכיר לעצמי שאני חיה, מבחינתו מדובר במשהו על גבול הסטיה. אולי זה באמת כך.

ההזיות מתערבלות זו בזו. ערפדים ואחרים מגיעים אלי כדי לטעום מהדם שלי ואני מתענגת על עצם הנגיסה.

אוי אלוהים, למה לא יכלת לברוא אותי נורמאלית?

נכתב על ידי , 15/2/2008 08:34   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סקס, סמים ורוקנרול, סיפורי מאמי, עקומה? אני?!  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)