לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מה שאני רוצה


אתמול אמרתי לו, שאני רוצה שיאהב אותי. שאני מרגישה שהוא כבר לא אוהב אותי, אלא רוצה איזה שילוב בין נאני למנקה. הוא הניח עלי את הראש היפה שלו ונאנח. אוי, כמה אני לא רוצה להכאיב לו.  כמה הוא מכאיב לי בלי לשים לב.  אני רוצה סקס - לחשתי לו, אני רוצה בטירוף. והתחיל והפך לכזה מ(י)ן חפוז כי פתאום הפצפוץ התעורר ונכנס לחדר.  התחרפנתי. רצתי להתקלח ולשטוף ממני את הדבר הזה. זה לא סקס. אני רוצה סקס. אין, זה כבר מעביר אותי על דעתי. אני יכולה לתאר תחושות, תנוחות ומחשבות שיעברו לי בראש תוך כדי חדירה איטית לתוכי. עד כדי כך אני רוצה סקס.

אני רוצה יד שתלטף לי את השדיים, אני רוצה לשון שתלקק אותי כאילו ואין מספיק ממני, ידיים שיעברו, ילטפו ויעריצו כל סנטימטר מתוך המטר שבעים שלי. זה מה שאני רוצה. הפטמות שלי משגעות אותי. כמו מצפן מלשן מגלות מה עובר לי בראש, כל היום התעטפתי במעיל והתרוצצתי בפארק הלאומי אחרי הילדים, מתתי מחום ולא העזתי להוריד אותו, כדי שלא ידעו כולם שבראש שלי אני חושבת "סקס". אין ספק, אני חייבת סקס. דחוף. אני רוצה בישיבה, אני רוצה בעמידה, אני רוצה בכריעה וגם על ארבע. סקס. כזה מן סקס מושקע, כמו של פעם - של התחלה. ושישמעו אותי עד סיביר גונחת ונוהמת - רבאק, מגיע לי. סקס.

 

נכתב על ידי , 1/3/2008 21:25   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סקס, סמים ורוקנרול  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)