לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

יש יד2!


אחרי התמוטטות עצבים חיננית (נוט!) קלה (דאבל נוט!) שעברתי בגן הילדים, הגעתי הביתה סחוטה כלימון ומלאת עזוז כדי לערוך שיחה עם האיש ולברר "מה 'ניינים".

מה איתך? מה עובר עליך? הוא הביע עניין.

אני בסדר. חוץ מהקטע שלנו הכל רגיל ומסריח כתמיד.

למה את מחפשת כל הזמן בעיות במקומות בהם הן לא נמצאות?!

אתה רוצה לומר לי שאתה מרוצה מאיך שאנחנו ככה?

איזה פתרונות את מציעה?

יש כל מיני אופציות. אפשר לדבר על הדברים ולנסות לשנות אותם, אפשר לנסות ללכת לטיפול זוגי, ואם כלום לא הולך אפשר ללכת בדרכים נפרדות, איש ואישה כל אחד לדרכו.

זה מה שאת רוצה?

לא יודעת.אתה באמת לא מבין שרע לי, נכון?

לא, אני גם לא ממש מרוצה, אני פשוט חושב שככה כולם, לא ממש מרוצים כל הזמן, ולפעמים משתעממים. לא נורא, אצל כל הזוגות זה ככה.

אתה לא אומר לי שאתה אוהב אותי, חשוב לי לשמוע את זה. אתה גורם לי להרגיש חסרת ערך, עצלה, לא מושכת במיוחד ולא הכי חכמה. אה, אתה גם מזלזל ביכולת שלי לחשוב בכוחות עצמי.

אני לא חושב את זה. יחסית לאופציות האחרות שנמצאות בחוץ את הרע במיעוטו.

?!?!?!!?  אני לא רוצה שתהיה איתי כי האופציות בחוץ לא קוסמות לך. אני רוצה שתהיה איתי כי אני מתאימה לך וכי טוב לנו ביחד. למה אנחנו צריכים להתפשר?!

אם את רוצה ללכת.תלכי.

אבל למה אתה מפיל את זה עלי? אנחנו זוג!

לא טוב לך אני לא מחזיק אותך בכח.

אתה לא רוצה לנסות ולתקן? לא נראה לך שווה, יותר מ10 שנים? אולי נלך (טם טדם דם)  ליעוץ זוגי?

יעוץ זוגי?! מי אמר לך את זה?! מה קורה לך?! חבל על הכסף! אני מעדיף לקנות משהו שאני צריך בכסף הזה.

חשבתי אולי מישהו מבחוץ יוכל לפשר ולגשר ולעזור לנו לעבור מהשלב של הטחת האשמות האחד בשניה למשהו יותר טוב.

לא. לא יודע מה נכנס לך בראש, או מי מהמאהבים שלך משחק בך. את תתחילי להבין שאם לא נקנה בית, אלא נשכיר בית נוכל להרוויח משכנתא בריבית של 3%.

לא רוצה לקנות איתך בית.

לא נראה לך בזבוז לחיות ככה, 3,500 שקל בחודש, על משהו שהוא לא שלנו?

לא. נראה לי בזבוז לחיות עם הרע במיעוטו.

טוב. אז תחליטי מה את רוצה לעשות.

למה אני? למה אתה מפיל את זה עלי?! אנחנו זוג. צריך להחליט ביחד.

 

הילדה נכנסת לחדר - פייד אאוט.

 


אווו. משו חשוב באמת  מייקל אהובי אמור להגיע היום לארץ, אז אם תשמעו שהוא מצא זוגיות עם מישהי - הו-סו-מאממת... תבינו בכוחות עצמכם שהצלחתי להגיע אליו עוד בשדה.

לאב יו. "מאמי פרום יזראל".

 

כנראה שאלוהים לא שונא אותי עד כדי כך.

נכתב על ידי , 11/3/2008 05:35   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, מריבות נונ סטופ...  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)