לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

סוויט בייבי


 

ארוחת צהריים אצל הרומניה. אנחנו מתחילים לספר על כך שנמכור את הבית, מחר (כלומר היום.) היא שמחה.

"יופי! ומה תקנו?" "אני לא יודעת אם נקנה, אולי נשכיר, אולי אני אגיע אליך עם הילדים כדי לישון."

"ומה עם האיש?"

"אולי הוא ילך לאמא שלו".

"לא הבנתי את הבדיחה."

אני והאיש מגחכים האחד לשניה.

"אני אליך והוא אליה" אני מסבירה לה לאט ובתנועות ידיים.

"תגידי? מה את שווה בלעדיו? כלום!" אומרת אמא בחצי צעקה.

"סליחה?! אני לא שווה בלעדיו כלום?!" אני צועקת בחזרה והאיש כמעט נחנק מהדיאט קולה שעל השולחן "מה,לא הגזמת בכלל, אה?!".

"לא, גם הוא לא שווה כלום בלעדייך" היא לוחשת.

"כן?! אז למה את זה את לוחשת? את לא חושבת שאני שווה משהו??? תמיד ידעתי שהוא הבן האהוב עליך..."

השולחן מתגלגל מצחוק.

 

בלילה על הנדנדה עם סיגריה וכוס נס אני מחייכת לעצמי, בוהה בכוכבים ובירח (כמה יפה...) וחולמת על ימים יותר רגועים.

האיש יוצא ומצטרף. "את יודעת שאני מוכן לשכור דירה, נכון?"

אני מהנהנת.

"ומה אם נראה משהו טוב, כזאת עיסקה טובה?"

"אולי אז , אהיה מוכנה לחשוב על משהו שהוא לא שכירות"

"אני אוהב אותך. עקשנית כמו פרד."

"אני אוהבת אותך גם. אתה חיב להפסיק להציק לי."

"יאללה בואי.יש השרדות."

כן... ספר לי על זה.

 

נכתב על ידי , 16/3/2008 06:37   בקטגוריות עוברים דירה, סיפורי מאמי, רומניה זה כאן, אהבה ויחסים, מריבות נונ סטופ...  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)