לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

קצרים 2


אני לא אוהבת לדבר בנייד, אבל בזמן האחרון אני לא מפסיקה לדבר בו.

 

יש לי מחשב שמכבה את עצמו כל רבע שעה בערך. ואין לי כח להביא חדש.

 

כשהייתי צעירה יותר עבדתי בבנק, והעובדת שהיתה הכי קרובה אלי בגיל היתה מבוגרת ממני ב 15 שנים.

 

גם בעבודה הנוכחית אני הכי צעירה.

 

אני אוהבת לרקוד.

 

אין כמעט סוג מוסיקה שאני לא מסתדרת איתו, או שלא שמעתי.

 

פעם עבדתי באופרה הישראלית ואהבתי כל רגע.

 

אני תוחבת עטים ועפרונות לשיער (כמו סינית) במקום להסתובב עם קלמר.

 

אני בעלת חוש טכני מעולה. (זו יכולת הביצוע שלי שלוקה בחסר...)

 

יש לי צחוק מדבק.

 

אני מעט "מופרעת" ולעיתים זה נדבק בסביבה.

 

אני מתה על אבטיח חמוץ. אני לא אוכלת מלפפונים מוחמצים במלח (רק בחומץ).

 

אני צופה בסרטים כחולים ומנסה לפענח את העלילה.

 

אני יכולה ללכת לישון גם אם הבית שלי מלא באורחים. (הם ילוו את עצמם החוצה, אני מתה לישון).

 

אני חולה על ספרי ילדים וכל חודש אני מוכרחה לקנות לפחות אחד חדש.

 

כסטודנטית הייתי כותבת עבודות לסטודנטיות אחרות "מטפשת" אותן כדי שיקבלו לפחות 80 ומקבלת על זה כסף. כן,  בין השאר אני אחראית לחלק מהרמה הנמוכה של החינוך בישראל. מצד שני היה לי מה לאכול בבית.

 

אני אלרגית למים מהברז, העור שלי מתייבש וצורב אם אין פילטר מיוחד על המים שמסנן את האבנית.

 

העור שלי רגיש גם לאויר, לאבקות כביסה שונות ולבשמים (כגון מאסק אויל).

 

אני מאחרת היום  לעבודה.

נכתב על ידי , 17/3/2008 06:57   בקטגוריות עקומה? אני?!, סיפורי מאמי, זו אני  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)