לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

לא פתינית


 

אמרת שאני לא צריכה להתאמץ להוציא את מה שבתוכי, כי גם החיוך הקטן ביותר, בתמימות, הורס כשהוא מגיע ממני.

דיברת על הדרך בה היית רוצה להסיט את השיער שלי ולנשק את צווארי.

אמרת שאתה אוהב את הדרך בה אני מסתכלת עליך.

ואז הפטמות שלי הזדקרו כשדיברת על המעשים שאתה רוצה לעשות בי,

הדרך בה תצמיד אותי, פני לקיר, תרים את שמלתי ותאחז בשדיי מאחור בזמן שתחדור אלי.

אמרת שתרצה ללקק את כולי, לנגוס ולנשום כל פיסת בשר חשופה.

אתה תקבל את כולי, על כל הדפקטים שיש בי, המילים הגסות, חוסר הטאקט והקלאמזיות הזו - שגורמת לי לפול לתוך חריצים בטיילת של תל אביב.

אחרי הכל, אני מבשלת, מנקה ויודעת לעבוד כשצריך.

וסיפרתי לך על המיטה עם הסדינים הנקיים, והריח המתוק של השמפו החדש שקניתי.

ורציתי רק שתריח.

 

אני לא פתיינית.

 

נכתב על ידי , 5/6/2008 19:18   בקטגוריות סיפרותי, סקס, סמים ורוקנרול  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)