לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פנטסיה


בפעם הבאה, אני רוצה שתפתיע אותי בחיבוק מאחור. תאסוף אותי אל הבטן שלך, שאהיה עטופה בחיבוק שלך.

אני רוצה שתלחש לי מילות אהבה, ותנשק אותי בכזו תשוקה שארגיש פרפור מהבטן עד לחזה, כמו ברכבת הרים.

ואז, תסובב אותי אליך ותאמר לי שהתגעגעת.

ואני אדע שמעכשיו הכל יהיה בסדר.

אני רוצה לשבת עליך, מחובקת איתך.

אני רוצה שתערסל אותי, ואריח את הריח המתוק שלך.

אני רוצה אצבעות שנוגעות ועוברות על כל פיסת עור חשוף, בכל הגוף.

נשב ונצפה בטלויזיה, נאכל איזה באגט ונשכב ביחד במיטה הגדולה, עירומים.

אני אעביר אצבעות בשיער שלך, אגע בלחיים שלך.

אתה תעביר אצבעות על השפתיים שלי.

אני רוצה ללקק את השפתיים שלך, לנשוך ולמצוץ אותן בעדינות.

אני רוצה כבר להצמיד את הגוף שלי לשלך, להרגיש איך השיער שלך מרגיש כשהוא נמחץ כנגד העור החלק והחשוף שלי, את הזין הזקוף שלך נמחץ עלי.

הידיים שלך ילטפו את הישבן והגב שלי. אתה אוהב את הגומות שיש לי מעל לישבן, אותי זה מצחיק.

אולי תלחש לי עוד כמה מילים באוזן, אתה יודע לומר אותן כל כך טוב לבד, אני לא רוצה להרוס לעצמי את הפתעה...

ואז נזדיין כמו מטורפים.

 

אני כבר יכולה להרגיש בריח שלך.

מוזר.

נכתב על ידי , 17/6/2008 11:49   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, סקס, סמים ורוקנרול  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)