לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מחשבות


אמצע הלילה,

ככה סתם שכבתי במיטה וחשבתי,

מה היה קורה "אם"...

ולא יכלתי להפסיק ולדמיין עצמי עם אחרים

עושה דברים

אומרת דברים

שאני יודעת שלא אעשה

אבל גם בשיא ההשתוללות,

בסוף של הכל

בקו התחתון

ראיתי את עצמי חוזרת הביתה

מרגישה שלמה רק עם חיבוק

נשיקה

או ליטוף ממך.

משעשע,

יש לך מזל ואתה אפילו לא יודע.


 "אני לא עומד בזה, אני חייב שתהיי איתי עכשיו"

לקחת אותי ביד והובלת אותי אחריך,

הפשטת אותי לאט לאט, רצית לראות איך אני מגיבה.

הרי אמרתי לך שעירום לא מביך אותי כלל.

הכי טוב בלבוש חוה.

אהבת את הדרך בה החזיה החליקה מעצמה כלפי מטה.

הבטת בי כאילו והייתי מוצגת במוזיאון, אני במרכז ואתה נע סביבי ומתבונן בעניין.

החיוך שלי גרם לך להתקרב ולהצמד אלי.

ליטפתי ביד רכה את הגב שלך.

אתה אוהב את האצבעות שלי, אמרת לי כך.

אני אוהבת את האצבעות שלך, ארוכות ויפות.

נשכבנו על מיטה גדולה, ערומים ומביטים זו בזה,

הידיים שלך טיילו על כולי,

עצמת עיניים, "את כל כך רכה" מלמלת לעצמך,

התקרבתי לגוף שלך,

גוף מול גוף

אדם וחוה.

הצלחתי להריח אותך.

שכבתי על הגב,

עיניים עצומות -

ידיך עוברות בשיערי,

הלשון שלך מטיילת עלי

צואר,

כתף,

שד,

פטמה,

בטן

הטבור שלי זוכה לנשיקה וליקוק

אגן,

פנים הירכיים שלי .

אני מתרוממת ואתה משכיב אותי בחזרה.

"ששש... אני יודע מה אני עושה"

כן. אתה יודע.

 

 

נכתב על ידי , 1/7/2008 08:09   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי, סקס, סמים ורוקנרול  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)