לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הבטחות


ובחלום הלילה,

בלילה,

הרגשתי שאני נופלת עמוק,לתוך כרית גדולה של נוצות.

כולי עירומה, על סדינים רכים, פני בפרופיל על הכר.

הרגשתי אותך, מאחורי, גבוה ומגונן.

היד שלך העבירה יד בשיערי, הסטת אותו - ולחשת לי 'כןןןןןןןןןן' חמוד באוזן,

הרחת לי את השיער, גב כף ידך טייל על פני, 'אני אוהב את הגומות שלך' לחשת,

אני מחייכת, עיניי עצומות, ידיך ממשיכות לטייל במורד גבי,

'את חלקה כזו', אמרת במין פשטות, 'היי, גם בגב יש לך גומות' וחייכת.

אני יודעת שחייכת, גם אם העיניים שלי היו עצומות.

העברת את היד שלך לכיוון הבטן שלי, ושכבנו כך,

כפיות, יש יד אחת מתחת לצווארי (התחתונה) יד אחת על הבטן (העליונה)

כאילו ואתה עומד להכניס אותי לבטן שלך, עטופה כולי בגבריות שלך,

ואמרת לי:

'בכלל לא אכפת לי שאת מוזרה,

את יכולה לומר לי הכל,

אני לא כועס על דבר,

אני יכול לעמוד בזה,

את תראי'

ושמחת ששתקתי ונתתי לך לדבר, קצת, גם כן.

והרגשתי כמו חשופית שמצאה חילזון והוא מזמין אותה לגור איתו בקונכיה.

הרגשתי כאילו מצא מין את מינו, או מינה.

הרגשתי בטוח.

הרגשתי שלם.

 

והתעוררתי

ולא הרגשתי כלום חוץ משמחה.

 


אני לא כולם.

אני לא אף אחד.

 

נכתב על ידי , 5/7/2008 23:00   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, מריבות נונ סטופ..., סקס, סמים ורוקנרול  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)