לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אנישיכורולאמיין


אוי, הלכתי בחוסר רצון בולט לבלות.

הייתי חיבת לצאת מסיר הלחץ שנקרא בית.

כבר שלושה או ארבעה ימים שאני לא אוכלת מסודר.

פה ושם איזה פנקייק, הרבה נס קפה או דיאט קולה, וקצת כרסום אצבעות.

אין תיאבון, כמו תמיד כשאני רבה עם האיש.

ובכל מקרה, התארגנתי על עצמי וציירתי לי פרצוף.אני שונאת צביעות, והנה היום לימדוני בביה"ס שלפעמים אין ברירה.

וכשהגעתי כולן כבר ישבו ושתו משקאות של כוסיות בבר, הזמנתי חצי ליטר של בירה טעימה מהחבית. כולן אכלו להן פיש אנד צ'יפס ואני נישנשתי לי בירה וSMSים חיננים עם המכשפולה המהממת שלי.

מדי פעם גיחגחתי די בקול, כי על בטן ריקה מתחילים לראות את האור הרבה יותר מהר כששיכורים...

היה לי שמח ועצוב, אני לא אוהבת להיות צבועה, אבל חברה שלי ליטפה לי את הגב מידי פעם, זה עזר להמתיק את הגלולה המרה.

בסביבות השעה אחת עשרה (!) הן התקפלו הביתה ואני רציתי להיות עוד קצת בחוץ.

רציתי לתת למכשפה את הספייס (בלי רצח, לא להרביץ) אז חניתי לי רגע בצד ונתתי לבירה לזלוג לראש בעדינות ובמתינות.

הן יצאו ואני נשארתי בחוץ עם רבע כוס בירה, בסוף השארתי את הבירה שלי שם ויצאתי לרכב עם סיגריה בוערת.

בדרך חזרה לעיר הרצתי לי שירים של פורטיסחרוף בראש.

המוסיקה ברדיו התנגנה לה ואני חלמתי לי בהקיץ, הרכב מאחורי הפריע לי לחלום - צודק, הרמזור התחלף לירוק.

הגעתי הביתה, וראיתי בלאגן.

התחלתי לסדר ואפילו הוכחתי לעצמי שאני שיכורה ושטפתי את הרצפה.

האיש התרומם למשמע קול הסמרטוט הרטוב הנוגע ברצפה, היה לו ברור שזו לא תהיה אני (פורץ בבית) והוא רץ אלי, עם הידיים שלו מונפות באויר כדי להכות בי.

'אני שוטפת ריצפה', גיחגחתי קלות, והמשכתי במלאכת הניקיון.

האיש גרד את ראשו ומיהר להיכנס למיטה.

יצאתי החוצה וקראתי מיילים הזויים יותר ופחות.

בעיניים שיכורות הכל נראה ורוד יותר.

אני לא רעבה, אולי כן?

בכל מקרה, עכשיו הזמן לומר 'חנכתי את הלפטופ שילי בזמן שיכרות.על הנדנדה הירוקה. כמה נעים ונחמד. מחר יהיה חם. לכו עירומים לעבודה, מרוב חום לא ישימו לב באם אתם לבושים או עירומים'.

לילה טוב עיניים שיכורות.

לילה טוב ידיים קופצניות.

לילה טוב קופסת סיגריות.

לילה טוב מצת שחור.

מאמי נראית ולא נעלמה לעצמה מהמסך.

יש.

נכתב על ידי , 9/7/2008 23:52   בקטגוריות סיפורי מאמי, עקומה? אני?!, אופטימי, מריבות נונ סטופ...  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)