לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

חשבתי שיהיה רומנטי


הבטחת לי, הבטחת לי בלילה, כי אתה עייף וכי קשה לך בעבודה וג'יזס כמה חם.

וכל הערב הייתי בציפיה, כשחזרנו מההורים שלך יצאתי לסיגריה המסורתית מרפסת ואתה זחלת למיטה, וכשעברתי לחדר השני הזכרתי לך שהבטחת לי.

נכנסתי למיטה בתחתונים הורודים הסתכלת עלי והעברת ערוצים בטלויזיה, ביקשת שאעביר לך סוכריה ממגירת ההפתעות.

אז החלטתי להזכיר לך, ליטפתי את היד שלך ואמרת שזה מרגיז אותך, ליטופים.

אז עברתי לליקוקים.

'את רוצה משהו?' שאלת אותי בחיוך בעודי מלקקת במורד הטבור שלך, חייכתי וביקשתי שתנשק אותי בכל הגוף, אמרת 'טוב'.

נשכבתי על הגב בשמחה ואתה העברת ידיים על השדיים שלי בחוסר עניין בולט, ליטפת את שד ימין, הפסקה והתעמקות בסרט, ליטוף שד שמאל, שוב התעמקות בסרט.

'סליחה' כחכחתי בגרוני, ' יש כאן אישה שמאד רוצה זיון כמו שצריך הלילה, אתה צריך להפטר מחוסר היחס הזה ולהתחיל להתנהג אלי כאילו ויש לך לבידו'.

'טוב נו' אמרת. 'אז מה את רוצה?'

'שתלטף ותלקק את כולי'.

ליקוק שד ימין, ליקוק פטמה שד שמאל, ניעור יד ימין, ניעור יד שמאל...

'תגיד לי, אתה מתכונן למכור אותי לחלפים?! מה זה הדבר הזה, קצת יותר רגש בבקשה, עשה כאילו בא לך עלי, כאילו בא לך סקס...'

'טוב. מה את רוצה?'

'רד לי גאדמאיט! הגיע הזמן! ושים לב למתקנים ולתחזוקה במקום!'

צחקת ומלמלת משהו על אישה משוגעת.

הורדת את הראש,'וואו, דווקא מגניב ככה',

'כן... תודה, תמשיך בבקשה'

בחיי שניסיתי להרגיש משהו, בחיי.

כלום.

חוסר חשק בולט, מצידך.

'טוב נו, כנס'.

המפין המפין.

'גמרת? יופי'.

מוציאה ג'ל ופוגשת את אלוהים לבד.

 

חשבתי שיהיה רומנטי.

נכתב על ידי , 12/7/2008 20:05   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, מריבות נונ סטופ..., סקס, סמים ורוקנרול, עקומה? אני?!  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)