לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

כולם גולשים, רק אני לא...


 

החלטתי להשקיע קצת בתרבות עם הילדים, אז נתתי להם להכנס לצידי במיטה בזמן שידורי כוכב נולד.

הילדה הפנימה בזריזות את מטרת האוונט ונרדמה מיד, הילד היה קרציה וניגן לי על העצבים עד עשר וחצי ואז נרדם תוך שהוא מילל "לא אוצה לישון עם כווולם".

ואז רציתי לגלוש באינטרנט אך... אללי, לא עובד המכשיר.

קמתי לנייח,וגם זה לא עובד. המנוול!

התקשרתי לבזק בינלאומי ואחרי זמן המתנה קצר של שש דקות עונה לי בחורה חביבה.

מיד סיפרתי לה מי מודח מכוכב נולד (ההוא עם השיער המוזר, שכמעט חותך ורידים) והיא הסכימה לחבר אותי לאינטרנט. אבל רק מהנייח.

'יעזרו לך אלה מרשתות' אמרה לי אחרי שיחה קלה,' אבל הם עמוסים.'

הובטח לי שיחזרו אלי אחרי שעתיים.

הם לא חזרו אז אני התקשרתי.

הפעם, המתנתי רק  11 דקות.

ענה לי אזה אחד. אנטיפט משהו, וניסה להסביר לי שאין לי אינטרנט אלחוטי ואני לא יכולה לגלוש. אמא שלו לא יכולה לגלוש. אני באינטרנט של הנייד מאז שהלטיני שלי התקין לי אותו בלי בעיות.

'טוב', אומר האנטיפאט 'בואי נבדוק איך אפשר לעזור לך כי את חמודה כנסי ל'חיבורי רשת''

נכנסתי ואז הוא אומר לי, תשמעי בדיוק נגמרה לי המשמרת אני מעביר אותך למישהו אחר שיפתור את הבעיה.

שם אותי על המתנה, ואחרי כדקה השיחה מתנתקת.

'לללללללללאאאאאאאאאאאא' שאגתי (בלב, כי אחת בלילה וכאלה) 'אני רוצה לגלוש מהמרפסת!'.

מיד חיגתי שוב.

הפעם המתנתי 30 דקות . חצי שעה. הלף אנ אואר. עם מוסיקה סינית ואישה שמסבירה לי איך לשלוח מייל לתוכי, ולתקן תקלות. סליחה. אם הייתי עובדת בבזק בינלאומי, הייתי אומרת לך מראש. חצופה.

אמא שלהם.

והנה עונה לי בחור חמוד, פ'(כמו בשב"כ).

'אני לא יכולה להתחבר לאינרנט המהיר' יבבתי חרישית (המוסיקה הסינית ברקע והבחורה המרגיזה עשו את שלהם, כבר מסטולית אנוכי)

'אני אעזור לך!' אמר פ' הגיבור, 'איך קוראים למחשב שלך?'

'משה?' ניסיתי את מזלי.

'לא', צחק פ', 'איזו חברה זו'

'אה... MSI'

'אני לא מכיר'

'טוב, אז זה בטח לא שווה משהו'

'לא, אולי דווקא כן' אומר פ' מהוסס

... (פה אני מספרת לו את כל קורות החיים שלי פלאס המלצות, אתם כבר מכירים את הכל)

'טוב גשי לחדר ותראי אם הראוטר שלך עובד כמו שצריך'

ניגשים בשקט לחדר (הוא איתי בשפורפרת ואני בזחילת 6 על 6)

'הראוטר עובד?'

'נראה לי שכן'

'איזה ראוטר יש לך?'

'לבן וחתיך'

'אני צריך דגם'

'למה בררן? הרגע היינו שם. הפעם תבקש ממני כל מה שאתה צריך כי אני לא רוצה להעיר את האיש.'

זוחלת שוב לחדר והוא מצחיק אותי.

'אל תצחיק אותי, אני מחרחרת בקול כשמצחיקים אותי ואני לוחשת'

הוא עושה בירורים במחשב אצלו ומגלה לי איך מתחברים לאנטנה.

'ליד הנקודה הכחולה הנוצצת, יש איזה משהו עם שתי קרנים, זה זה'

איך ידע שאנוכי בלונדינית? אין לי מושג.

אבל הצלחתי להכנס לאינטרנט.

יאיייי.

ריקוד קטן.

קידה לפ'.

כל הכבוד!!!

 


 

מחווה למוקדן הכי אמיץ בממלכה.

 

וגם לאישיות הבכירה מבזק בינלאומי, שיצרה עימי קשר (אמיץ) על הבוקר (מוקדם!) אחרי שקראה את מאורעות הלילה בבלוגי הקט, והחליטה לעשות קצת סדר בבלאגן.

למרות כל העלבות של היום - כפר'עליך

 

 

נכתב על ידי , 15/7/2008 01:55   בקטגוריות סיפורי מאמי, עקומה? אני?!, שחרור קיטור  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)