לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ק.ק. ומאמי בעיר הגדולה


הוא אמר שהוא מגיע לארץ לביקור ואני רציתי לנצל את ההזדמנות ולפגוש אותו,  מיהו אותו חוצפן המעז לצחוק על יחסי ההמפין המפין שלי?

האשה שאיתו הסכימה ברוב טובה (תודה הדר!!!) להשאיל לי אותו, לקפה קצר.

להלן תובנותי:

1.  כמה כייף ללכת עם בנאדם לקפה בלי מתח מיני באויר, רק סקרנות גרידא "מי אתה". מומלץ לאמץ גם במידה ויהיו לי פגישות עם בלוגרים אחרים. מביא לי נחת.

2. על בגדים וחיות אחרות: כבר הכנתי אותו מראש לכך שכל הבגדים שלי כבר לא מתאימים לי ואני מתכוונת לנצל את הביקור הקצר מחוץ לבית לקניית בגדים* - אי לכך ובהתאם לזאת הופעתי לקפה לבושה במיטב מחלצות "רומניה לאן" וכפכפי זהב, כדי שיהיה נוח וזריז. *נוט טו סלף: פעם הבאה שאת רוצה ללכת עם גבר לקניית בגדים מבלי לראות אותו סובל, קחי איתך את החבר ההומו שלך. לסטרייטים זה לא מתאים. למרות שהוא עמד בכך בגבורה וכמעט ולא התלונן (רק כשהדר התקשרה לבדוק אם הוא שרד אותי). 

3. אם את רוצה להיות שקופה, לכי איתו.  הבחור דומה לטום קרוז רק בגירסא היפה יותר והמטורללת פחות*. הייתם צריכים לשמוע את גניחות השמחה של המלצרית כשהוא קרא לה 'מון שרי', ולראות כיצד הוא מתזז בעדינות את בנות בית הקפה בחיפוש אחר מטען המתאים לצרכיו (כי הוא סופרמן ואולי יקבל שיחה בנוגע להצלת העולם) רק בשביל הסיכוי לראותו בטייטס...  אכן, משעשע. * נוט טו סלף: פעם הבאה הצטיידי במטאטא כדי לגרש מעריצות.

4. אם הייתי גבר, רוב הסיכויים שהייתי דומה לו. חוץ מהקטע שהוא ממש אוהב לעשות כושר, ואני אוהבת לצפות בו יותר מאשר לעשות אותו.אני דיי משוכנעת, שאם הוא היה נקבה הוא לא היה דומה לי, למרות שהוא טוען אחרת.

5. הכי כייף למתוח יחד איתו את המוכר בחנות בגדים ואחר כך לשמוע טיעונים משפטיים, מדוע לטענתו המוכר בוכרי, למרות שאני הייתי די משוכנעת שמדובר היה בתאילנדי בתהליכי גיור.

6. בפעם הבאה להביא איתי בתיק שקית זכיה של הלוטו, במידה והוא ימשיך להתפדח ממני (כולה קפצתי על השומר וצרחתי לו בשמחה 'קניתי חולצהההה!' - היי, הייתי אחרי חיפוש מייגע).

7. מטורללת ושפוי לחלוטין יכולים להסתדר לא רע בכלל. גם אם מדובר ביום של הפסקת חשמל, בקפה רע ומגעיל - מריר עם קוביות קרח, ובעובדה שאני פדחנית לא קטנה (כולל הוצאת כל קוביות הקרח מהכוס, סידור שלהן על השולחן, גריסת הסוכר בתחתית הכוס בעזרת כפית, סידור הקוביות בחזרה בכוס וניקוי השולחן).

 

היה לי כייף.

ושקט קצת.

 

.

נכתב על ידי , 16/7/2008 19:40   בקטגוריות סיפורי מאמי  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)