לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ששש... כאן רווקים...


 

עשר וחצי בערב טלפון מהמכשפולה

"מאמי, אנחנו יוצאים ל'לולה', יש להדסי יום הולדת, את באה?"

כולם יצאו ואני אשאר בבית למרתון פיצוחים מול הטלויזיה? בארור שהסכמתי.

אחרי אפסון הילדים אצל ההורים יצאנו, שמחים וטובי לב עם המכשפולה שלי, האיש שלה - ד', וזוג חברים נוסף - הדסי והאיש שלה  -ס',לערב של אלכוהול וצחוקים.

הערב התחיל באיחור אופנתי שלי, הגעתי אחרי שכולם כבר עברו סיבוב ראשון של וודקה רד בול בכוסות גבוהות.

ערכנו דיון מקיף על שעווה בחזה ובישבן, כולל ליטופים והערות לשיפור (האיש שלי לא צריך, הוא לא שעיר)

 ואז קיבלתי את המשקה שלי.

'אני חושבת שיש בזה יותר מדי וודקה!!!' אמרה המכשפולה והוציאה את לשונה החוצה לאיוורור.

היה לזה טעם של תותית 'אני חושבת שאת כל הוודקה הוא שם אצלך, כי לשלי יש טעם של מיץ' אמרתי וסיימתי בשלוק את הכוס שלי.

'אוווו אני שיכורה!!!' שמחה המכשפולה שלי, אחרי שתיית חצי כוס

'תני לבדוק מה יש בזה' אמרתי ושתיתי את מה שנשאר בכוס שלה.

ואז בכוס של הדס

ואז בכוס של האיש של המכשפולה.

'לא', הכרזתי נחרצות, 'אין בזה מספיק אלכוהול'.

'תראי את זאתי, איך היא שותה את זה, זה לא פטל מותק!' אמרה המ' שלי וצחקה.

'עזבי שטויות. איפה המלצרית?' מגיעה המלצרית החמודה.

'שמעי, אני רוצה ייגר. הרגיל בטעם של התרופה.'

אחרי שניה מגיעה הכוסית של הייגר ועוד כוס וודקה לד' של המכשפולה. ייגר זה דבר מגעיל, אז שטפתי אותו בוודקה של ד'. גם הוודקה לא הייתה משהו, אז שטפתי אותה בבירה של האיש.

'אני רוצה לראות את התחת של ס'!' אומרת המכשפולה, קצת שיכורה. 'אני רוצה להקפיץ ממנו טקילה! תביאו לי חוליו!'

שתי כוסיות של חוליו ומלחיה עשו את דרכן לשולחן והדס והמכשפולה התלבטו איך לשתות אותן, האם ישירות מהישבן של ס' או באופן הרגיל; ליקוק המלח מהיד ושתיה חפוזה? במהלך ההתלבטות הזמנתי ייגר נוסף, ועוד וודקה לד'. הוא היה נראה לי שפוי לחלוטין, אז הבנתי שתפסתי ראש.

 שני מסכי ענק הקרינו את ערוץ האופנה ואנחנו התחלנו לחקות אותן ולעשות תצוגת אופנה ברחבה.

אחר כך התאמנו על ריקודים של ארסים, אחר כך הראנו לבנים איך רוקדות חשפניות.

'היי, בואו נלך לבר, ואז אתם תבואו ותתחילו איתנו?' הציעה מכשי.

'הבנים לא נראו נלהבים, אז יצאנו לבדנו לשירותים.

'הוווו קערה לסלט!!!' קראה מכשי בהתלהבות וחיבקה את הכיור העומד.

'אלה שירותים לננסיות!' התלוננתי בעודי מגששת עם הידיים ומנסה למצוא זווית מתאימה לפיפי באויר 'כולי ארטב עם הנומך הזה!, כנראה אלה שירותים לבחורות שרוצות להקיא, שלא יצטרכו להרים את הראש יותר מדי' הסברתי ברצינות.

הבטתי במראה, אמנם הייתי מרוחה למדי, אבל הכי נורא היה השיער שלי.

רעמה של בלונד שמהלחות והאלכוהול עמדה בזווית מוזרה. קצת כמו מניפה.

הכנסתי את הראש לקערת הסלט והרטבתי את השיער.המכשפולה פתחה את החולצה שלי בשלושה כפתורים לפחות. טוב שיש לי כפתור ליד הפופיק.

הדס בעיקר צחקה והסתכלה עלינו, כמעט לא שיכורה, אבל מאד שמחה.

יצאנו החוצה. סבב נוסף של משקאות.

המכשפולה לוחשת משהו לד' ושניהם נעלמים בשירותים.

'לאן הם הלכו' שואלת אותי הדס אחרי 10 דקות.

'לאן נראה לך?!' חייכתי. 'אני אלך להפריע' אמרתי והתרוממתי מהכסא

ניסיתי ללכת בקו ישר והגעתי עד למכשפולה, שיצאה מהשירותים עם ידיים על הפנים 'היה תור בשירותים ומישהי צעקה עלינו,'מה זה אין לכם בית?!' ' זה נורא הפריע כנראה כל הצעקות האלה, אז שניהם יצאו החוצה ופגשו בי.

המשכנו להצטחקק ליד השולחן והחלטנו לצאת הביתה.

האיש לקח אותי הביתה, והוריד אותי למטה.

במיטה עברו בי גלים גלים - כמו מיטת מים.

שיכורה... אווו... עשינו סקס, נו המפין המפין דיס טיים, הפעם בגלל הגלים הכל היה מדהים יותר.

 

עשר בבוקר, ואני מקבלת טלפון שמעיר אותי.

'בואי לבריכה!!!'

'רגע, נגנוב את הילדים מההורים שלי ונגיע. אולי נלך לים?'


 

הייתי בת"א אתמול בבוקר.

לבד לגמרי, אני ואחותי - אחותי ואני.

והיינו בים.

ואין מדוזות. סתם לכלוך ואין לו סוף.

שתינו אלכוהול (אני שתיתי, היא הסתפקה בדיאט קולה).

גם פגשתי חברה - מתוקה, יפה וגבוהה. והיה לי נעים. מאד.

 

ואני צריכה לעשות את זה שוב.

לבלות קצת כמו רווקה.

 

 

נכתב על ידי , 19/7/2008 11:01   בקטגוריות אחותי זה הכי איכותי, המכשפולה - ועצותיה, סיפורי מאמי, אופטימי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)