לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

חמרמורת


 

הבטן שלי מתהפכת

אני מקיאה, וזה נדיר.

אני מקיאה המון.

ישבתי לנוח על האסלה

בחדר האמבטיה 

תחושת מחנק

רציתי לצאת

וכשהתרוממתי

שפתי קיבלו גוון כחול

והסתכלתי על דמותי

הנשקפת בראי

זו הנראית כמתה

ונראיתי לעצמי

כל כך יפה

מתה.

 

אולי, באמת, זה עדיף.


קראתי אותך

ובכיתי

כי אני מבינה

כמה קשה

ולא הגיונית

הרי זו לא אשמתך

זוהי רק אשמתי.

הכיבוי של הצחוק

הדמעות

זו אני

שחונקת

עצמי

מבפנים

 

מבחירה.


 

הייתי בבריכה היום, הרגשתי לא טוב, ישבתי בחוץ וקראתי.

שתיתי בריזר בטעם לימון, אחרי שתי בירות בצהריים.

אני לא אוכלת, אבל כמויות האלכוהול שאני מערה לתוכי בטוח מספקות לי כמות נדיבה של קלוריות.

הרגשתי בחילה  ועצמתי עיניים על מגבת רטובה, נים לא נים,  

אני איתך בחדר, רק מאוורר וחם, ואני מספרת לך

בסוד, בלחש, כל מיני סודות

שלא גיליתי לאף אחד,על שנגעו בי כילדה

על איך ניצלו אותי כנערה,

ואיך השתמשו בי, ביער אודם, ליד מורשה

ומי מעך אותי,ומי שרט אותי

ולמה הלב שלי, ההוא מזכוכית

עדיין עושה צלילים

של רגש

כשנוגעים בו

כ כ ה.

רק

חבק

אותי.

זה געגוע.

נכתב על ידי , 20/7/2008 00:04   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סיפרותי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)