לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

סלט חסה, אגסים ורוקפור ברוטב חרדל ודבש


 

ישבתי היום, לבדי, בבית הריק.

האיש בעבודה הילדה אצל ההורים שלי, הקטן בפעוטון.

קצת ניקיונות, טלפונים, קריאת בוקר, מקלחת ולהפעיל מכונת כביסה.

הכלב של השכנים נובח, ואני חולמת על הכוסקפה וסיגריה שלי במרפסת.

לא ממש חם. נעים ומוצל בחוץ. יש אויר במודיעין.

אני חושבת על סלט טעים, נכנעת ושותה כוס נס.

אין לי כח לחתוך סלט רק לעצמי.

סלט ANYONE?

 


 

חלמתי עליך בלילה, עליתי מולך

כמו חוה.

פשוטה ועירומה.

אור זהר מאחורי

מצייר את מתאר גופי

שמעתי אותך אומר

איך פעם

היו מציירים נשים כמותי

ואני מרחפת מאושר,

רגלי לא נוגעות ברצפה.

עיניי עצומות

אתה קורא לי בלחישה

החזה שלי מתרחב מהתרגשות

ידי נשלחות אליך

ללטף את פניך.

אתה אוחז במותני

שיערך קצר ורך,

ואני ישובה על ברכיך,

מחבקת את ראשך בין שדי,

מריחה אותך,

לוחשת באוזנך,

מגלה סוד

ואתה צוחק.


כבר כמה ימים שאני נכנסת למיטה, שומעת את הנשימות הקטנות שלך, מחככת עצמי נגד גבך הבצור, החלק, שוקעת לתוך השכמות הרחבות שלך.

תחתונים  לתחתונים.

אתה ישן.

אני דומעת ונרדמת

וכך נישן.

נכתב על ידי , 23/7/2008 10:31   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, סיפורי מאמי, אהבה ויחסים, מריבות נונ סטופ...  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)