לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

קפה שחור


 

אני שונאת קפה שחור.

לא שאכפת לי לשתות אותו, הוא לא כ ז ה מגעיל,פשוט...  כל כך קשה לשטוף אותו,

הגרגירים הקטנים שלו נדבקים לדפנות, משאירים סימני קצף שצריך סקוטש מלא סבון כדי להסירם.

הוא גם ממלא גרגירים בכל הכיור, אלה משאירים סימני קפה בכל פינה.

לא כמו נס קפה שנמס ונעלם, ומקסימום הנזק שלו הוא מעין רינגעלך סמלי בתחתית הספל.

האיש שותה קפה שחור, אני נס קפה.

 

אינטרנטית עשיתי מהיחסים שלי קפה שחור.

עכשיו,אני צריכה לנקות את הגרגרים הקטנים שילוו אותי כל הדרך עד שיגיעו לביוב הגדול

שם מקומם.


האם אני יכולה לתת לך שיר גם בפורום הזה?

אולי אם תכנס לכאן, אז תדע.

בשביל זה צריך להתנתק מ"האח הגדול"

אני רוצה לשמוע אותך אומר לי שוב "אני אוהב אותך", כזה שיתפוס אותי בהפתעה...יכווץ לי את הבטן ויעלה בי חיוך כאילו וזרחה בי שמש - אושר קטנה.

אוף... בני מזל בתולה כל כך קמצנים בהבעת רגשות מילולית.

מזל שבנות מזל בתולה מאזנות.

 

אני אוהבת אותך.

 

אושר אחד.

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2008 19:31   בקטגוריות אהבה ויחסים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)