לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אחרי


איזה כייף להיות "אחרי"?

אחרי משהו גדול

אחרי שיחה חשובה או מעיקה.

אחרי טיפול

אחרי לידה

אחרי אורגזמה גדולה

אחרי מקלחת

אחרי שינה טובה

אחרי שהצלחנו להעביר משהו בעבודה

אחרי הארוחה

אחרי הניקיונות

אחרי החגים

אחרי תעודות

אחרי ישיבות

אחרי המבול

רק

אחרי.


 

אתמול כשישבנו בחוץ אני והמכשי שלי והתחלנו לדבר הרגשתי פתאום צעירה וחמודה

בלי גזירות, ניילונים וכל מיני חובות רגיזות.

הילדים ישנו וברקע זימר איזה זמר רוק חרדי על הכנסת ספר התורה.

ואז עם השיחה בא ההאפצ'י ואחריו הזיקוקים.

וצחקנו הרבה.

אני אוהבת אותך, נשמה.


היום בגן התעופפתי.

זה התחיל בבוקר עם המחצלת המזדרגגת, שמשום מה אני מוצאת עצמי נתקעת בסיביה הקלועים בכל פעם שאני דורכת עליה, והסתיים כשעתיים מאוחר יותר כשסרט מתנה קרוע (!!!) הסתלסל לו על הרצפה הסתבך סביב רגלי מבלי שאשים לב וגרם לצניחה חופשית שלי על כל המטר שבעים שלי היישר לשולחן בפינת הבובות.

זה היה כל כך מצחיק, והילדים היו כל כך המומים... נשענתי על השולחן, ודמעות של צחוק התגלגלו עם קולות הצחוק שלי.

(הסייעת שלי לא הפסיקה לצחוק)

אחת הבנות נגשה אלי ואמרה לי "מאמי, את בסדר?" ואני התרוממתי מהשולחן , הסתובבתי ואמרתי לילדים " אם אמשיך להתעופף וליצנוח כל כך יפה, היום אקבל את כנפי הצנחן שלי!"

שלוש דקות אחר כך כשהרגליים שלי הסתבכו סביב הספסל בגן וצנחתי על הברכיים בהפתעה ניגש אלי אחד הילדים ושאל "מה? עכשיו?!"

 

נכתב על ידי , 16/9/2008 23:27   בקטגוריות המכשפולה - ועצותיה, מאמי בגננות, עקומה? אני?!, אופטימי  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)