לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: , `!. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נבחרת החלומות


עורות בוהקים

מנצנצים מלחות ורכות

כמו עורות נחש

מתחככים האחד בשניה

והרעש שאני כל כך אוהבת

 


איש רע ולא מוכר

נכנס לבית שלי - החדש

התרגזתי

דרשתי שיצא

בתגובה

הוא אחז בשיערי

וחבט את ראשי על הבר

עד שדיממתי

והדבר היחיד שחשבתי עליו

בזמן שהדם טפטף על הרצפה

היה

למה המרצפות כל כך עקומות?


 

הצלחתי להתעורר

ולראות

מקלחת כחולה

הרבה אדים

ואתה מאחורי

מחבק אותי, ידך על בטני

עוטף אותי

בחומך

מוביל אותי לחדר

ואנחנו נכנסים לישון

כפיות


והכנתי מכתב שהוצמד במגנט לדלת

"אני רוצה חתול"

תחתיו היה מצויר גור חתולים עיניו עצומות

כשבעצם

רציתי אותך


אני עוד קיימת

סתם כך,שתדע

נכתב על ידי , 11/12/2008 22:00   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבריכת הדגים - דגיגים לי ברגליים מדגדגים


היה לי חיוך מאוזן לאוזן כשנרדמנו חבוקים,הוא עוטף אותי, כמו שמיכת פוך זוגית ואני מתכרבלת בין זרועותיו, גבי צמוד לבטנו. כאילו בולע אותי בשלמותי כך הוא מגן עלי, בבטן.

 ובבוקר מוקדם כשהוא הולך,

רוח בוקר קרירה ממלאת את מקומו

ואני מתגלגלת לבד בפוך במיטה הזוגית

זה הזמן של חלומות הבלהה

כל הסיוטים מתגנבים אלי

נושכים אותי

שורטים אותי

ואני קמה בוכה

שוב.

 

בוקר וכבר אור.

איזו בעסה.

אי אפשר עוד שבת?


אמא!!! אני רוצה גבינה!

אמא!!! תכיני לי סנדויץ' חתוך עם מלפפונים!

אמא!!! איפה הנעליים שלי?

אמא!!! אני רוצה צמה אחת כי היום יום ראשון!

אמא!!! איפה הספיידרמן שלי?

אמא!!! הכנת לי קורנפלקס עם סוכר?

אמא!!! הכוס הירוקה זה שלי הכוס הורודה זה שלה!

אמא!!! תביאי לי תיק ספר!

אמא!!! איפה הפונצ'ו שלי?

 

אה...

אמא (!!!) זו אני? וואלה.


מותר לי לקנא,

זה טבעי - כך טוענים

ורק אני טוענת שזה לא טבעי

להרגיש בעלות

על אחר

אנחנו לא קניינו של אף אדם

ולכן

אני כועסת

כשאני מתחילה להרגיש

משהו כזה מריר - דביק בגרון.

אני יודעת שמה שיש לנו

זה אמיתי ומוחשי

ברור לי שאני מיוחדת

ואין עוד כמותי

ולא משנה מה שזה לא יהיה

זה לא יהיה כמו איתי

אלא אחרת.

ועדיין חוששת

מנצנוץ בעיניים

הזדהות אמת

שאני לא יכולה לספק

כי אני - רגילה ונורמאלית

שיהיה משהו אחר - שלי אין

שיגנוב אותו ממני

ואחזור להיות

שוב

לגמרי לבד.


אני שמחה שיש לי אותך.

לגמרי.

נכתב על ידי , 30/11/2008 17:42   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אן בורן צ'יילד


 

לפני הכוס השניה או השלישית של וודקה- אשכוליות, המכשי שלי סיפרה כמה נוראיים הכאבים שלה מהוסת שלה.

ואז זה נחת עלי.

לא קיבלתי ואנחנו (כמו כל הנקבות שחיות יחד בלהקות) מקבלות ביחד.

התקף אכילת השוקולדים שלי, בתוספת כאבי השדיים וה(ספק)פצעון שיצא לי בסנטר הוכיחו לי שהייתי צריכה לקבל לפני שבוע או יותר.

אבל לא קיבלתי.

האיש מיד הסיר את עצמו מרשימת המועמדים לאבהות על הדבר שיצמח לי ברחם במידה ואני בהריון, שכן שנינו זהירים עד מאד.

אז מיד הטלתי את האשם בלפטופ וטענתי שאם אני בהריון קרוב לוודאי שיוולד לי איזה לפטופ או במידה ויהיה זה פג - אז אולי איי פון או פאלם.

המכשי הציעה לגדל את הילד הממוחשב שלי, ובכוס הרביעית כבר גיחגחתי לעצמי חלושות בעודי מדמיינת איך זה יהיה להציג את הילד-מחשב בפני ההורים שלי באיזה משפט קלוש סטייל  "כן, זה הנכד החדש שלכם, הוא אמנם קטן - אבל יש לו מעבד חזק".

בכל מקרה, היום לקראת צהריים עת התקדרו השמיים, חטפתי את החלושס והאזעקה שמעולם לא נשמעה במחוזותינו נעלמה, ואני אפילו לא הצטערתי.

בתור מישהי שעד לפני שנה עוד ערגה לאיזה עולל קטן נוסף

זה היה מוזר.


הפעם כשיצאנו לרקוד הייתי יותר מדי הלומת אלכוהול, שאפילו ההליכה למרחקים ארוכים (לא ממש) היתה קשה עלי. הכל נראה לי מסוחרר וערפילי, המוסיקה נשמעה לי קצת אחרת ורק העובדה שאנחנו חוגגות שלושים והמכשי שלצידי צוהלת, העיבו על הרצון העז שלי לחבק את ה"כריתי" שלי בבית וללכת לישון.

אז השתוללנו קצת, צחקנו קצת רקדנו הרבה וגם הזענו ואז הצהרתי שאני עייפה.

החלטנו לשבת בבית קפה ולשתות קצת קפה ומי קרח כדי להפיג במעט את אדי האלכוהול שגרמו לפזילה מאסיבית מצידה של עין ימין הסוררת שלי. 

המלצר היה משועשע וניסה לשווא להבעיר את הזיקוקין מעל הופל האמריקאי של המכשי. האיש אכל איזה סנדויץ וד' האלמותי אכל ספגטי (בארבע פנות בוקר - בנאדם!) . אני עירבבתי נמרצות את הקרח ופלטתי שטויות לחלל בית הקפה.

בדרך הביתה אמר האיש "הפעם לא נהנית כמו בפעם הקודמת".

הוא לא מבין שזה לא אותו הדבר.

הפעם הייתי עייפה, ולא באמת היה לי חשק.

אבל להיות איתו היה לי כייף.

להיות איתה ועם ד' היה לי כייף.

ולצאת במקום להרקב בבית היה נפלא.

אני לא יודעת למה הוא לא מבין שכל מה שאני רוצה זה להיות איתו.

עדיין.


אני עדיין מחכה שיבוא לי החשק להתעסק עם הגן החדש שלי השנה. כמו בכל שנה באסיפות ההורים,  ההורים סיפרו על האהבה העזה שהילדים חשים אלי, והחיבור המיידי שנוצר מצידם וכמובן ההתלהבות הכללית מכך שאני נראית כמו פיה/נסיכה (כך הם במקור).

כמו בכל שנה גם השנה היו המון הורים שהתנדבו להנהגה ההורית (ועד בלשון העם) והיה לי קשה לסרב.

אבל הפעם, קשה לי במיוחד להגיע לגן מאושרת.

אולי כי כל כך נהניתי הקיץ - מהחופש. פעם ראשונה בשש השנים האחרונות.

אולי כי אני מרגישה כאילו אני לא עושה מספיק בשביל הילדים במסגרת הזמן שניתנת לי ועם כל האילוצים של המערכת.

אולי כי אני לא כל כך בטוחה שאני טובה כמו בשנים קודמות או שלמדתי משהו חדש לקראת השנה החדשה (חוץ מלהזהר מבנות אחרות).

 אולי זו כמות הילדים שרק גדלה משנה לשנה.

אולי כי אני מרגישה שאיכשהו הצליחו לצמח לי משקולות על הרגליים ולשמור אותי יותר קרובה לקרקע.

בכל אופן קשה לי לצלול לעבודה - כל כולי.

זה מפריע לי. ואני לא מצליחה לשים יד על המקום או הדבר שמפריע.

זה מביא אותי קרוב מאד לסף חירפון.


יש לי חלום שחוזר על עצמו. אני מגיעה לבנק כדי להכנס לחדר הכספות. האיש מבקש לעשות לי בדיקה ביומטרית ומרסס על ידי חומר מיוחד, אני מורידה מעצמי את התיק ומניחה אותו לצידי. אישה,כבת 50 או 60 עם שיער באורך קארה וגוונים בלונדינים, נראית די חביבה, עם משקפיים עבות עושה עצמה ניגשת לפקידה לידי ואז היא פורצת אל מחוץ לבנק בריצה כשהתיק שלי בידיה. ואני, אחוזת אימה ותדהמה רצה אחריה וקוראת בגרון ניחר "תעצרו אותה!!! זה התיק שלי!!!" והיא רצה מהר יותר ממני, ורחוק יותר ויותר. ומדי פעם היא מסתובבת אלי פניה כעוסות שאני מעזה לרדוף אחריה אבל עדיין היא מתקדמת יותר מהר, ממני ואנשים מפנים לה את הדרך. ומביטים בנו בהשתאות.

בכל פעם אני מתעוררת בבעתה, כשאני מגלה שאני פשוט לא מצליחה לתפוס אותה.

 

למישהו פתרונים?

נכתב על ידי , 22/9/2008 22:08   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, המכשפולה - ועצותיה, מאמי בגננות, סיפורי מאמי, עקומה? אני?!, אהבה ויחסים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)