לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חמרמורת


 

הבטן שלי מתהפכת

אני מקיאה, וזה נדיר.

אני מקיאה המון.

ישבתי לנוח על האסלה

בחדר האמבטיה 

תחושת מחנק

רציתי לצאת

וכשהתרוממתי

שפתי קיבלו גוון כחול

והסתכלתי על דמותי

הנשקפת בראי

זו הנראית כמתה

ונראיתי לעצמי

כל כך יפה

מתה.

 

אולי, באמת, זה עדיף.


קראתי אותך

ובכיתי

כי אני מבינה

כמה קשה

ולא הגיונית

הרי זו לא אשמתך

זוהי רק אשמתי.

הכיבוי של הצחוק

הדמעות

זו אני

שחונקת

עצמי

מבפנים

 

מבחירה.


 

הייתי בבריכה היום, הרגשתי לא טוב, ישבתי בחוץ וקראתי.

שתיתי בריזר בטעם לימון, אחרי שתי בירות בצהריים.

אני לא אוכלת, אבל כמויות האלכוהול שאני מערה לתוכי בטוח מספקות לי כמות נדיבה של קלוריות.

הרגשתי בחילה  ועצמתי עיניים על מגבת רטובה, נים לא נים,  

אני איתך בחדר, רק מאוורר וחם, ואני מספרת לך

בסוד, בלחש, כל מיני סודות

שלא גיליתי לאף אחד,על שנגעו בי כילדה

על איך ניצלו אותי כנערה,

ואיך השתמשו בי, ביער אודם, ליד מורשה

ומי מעך אותי,ומי שרט אותי

ולמה הלב שלי, ההוא מזכוכית

עדיין עושה צלילים

של רגש

כשנוגעים בו

כ כ ה.

רק

חבק

אותי.

זה געגוע.

נכתב על ידי , 20/7/2008 00:04   בקטגוריות החלומות האלה, ג'יזס!, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סיפרותי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קרן ואביב דייט שלישי


רוצים לראות את הדייט השני? הכנסו לכאן.


אחרי הפגישה האחרונה עם אביב, נכנסתי הביתה כאילו ואני הולכת על עננים.

אין לי מושג איך לא אנסתי אותו בפראות על הספסל האחורי באוטו, אבל אמא שלי תמיד אומרת 'לא לעשות סקס לפני דייט שלישי, אחרת לא יהיה לזה המשך'... מצד שני, אולי אמא שלי גרועה במיטה, הו נואוז...

 אז נכנסתי הביתה, על עננים, שכבתי במיטה שלי, עצמתי עיניים וראיתי אותו.

איזה חמוד. למרות שהוא כה מין טיפוס רציני הוא דווקא די מצחיק. אני אוהבת לראות אותו פוער עיניים בתדהמה בכל פעם שאני עושה דבר מוזר. 

חשבתי על איך התחרמנו לאורך הסרט. חשבתי על הלשון שלו המתוקה בטעם קולה. חשבתי על הריח שלו, ריח של נקי ונעים ולא מיוזע. 

כמה חמוווד.

הוא אמר שיתקשר.

אני רק צריכה סבלנות.

אני נתתי לו לחכות חצי יום.

אז אצטרך סבלנות למחר וטלפון על רוטט בעבודה. אני אצטרך לצאת החוצה להפסקה כדי לדבר איתו, אוי - אני מקווה שהשופט לא יתרגז עלי יותר מדי...

כבר אמצע הלילה, הטלפון שלי מצלצל.

ישר הנחתי שזו אמא שלי, מתעניינת מה קורה איתי ואם כבר הגעתי.

'אההההה' עניתי בניסיון להשמע נורא עיפה וחסרת סבלנות

'אוי, הערתי אותך?' התנצל אביב מהעבר השני של הקו.

'לא לא!! ' צעקתי בעודי מזדקפת וומיישרת את הבגדים. סתומה, הוא לא יכול לראות אותך מהעבר השני של הטלפון. 'חשבתי שאתה מישהו אחר, לא היה לי כח לדבר, היה לי כייף עכשיו'...

שמעתי אותו מחייך מהצד השני של הקו.

נהיה לי נעים בבטן. כמו לפני הירידה הגדולה ברכת הרים. גירגורים. אני שומעת צחוק מהעבר השני של הקו... אופס, גירגרתי בקול? פדיחות .

'רציתי להגיד לך שהיה לי כייף'

'באמת?! ' - אוי אני נמסה - 'גם אני נהניתי מאד'

'אז מה את עושה עכשיו?'

'שוכבת במיטה וחושבת עליך שאתה חמוד. מה אתה עושה?'

'אני יושב למטה באוטו וחושב על כמה את חמודה' הווו חמוווד...

'אז אולי תעלה?'

'את בטוחה?'

'כן. אני לא אוכל אותך'

'אז אני לא יודע אם אני עולה'

'נו יאלה, תעלה'.

'טוב אני בא.'

'ביי'

ריצה למראה, ניגוב של כל השחור מתחת לעיניים, בדיקה מהירה של התחתונים, ז'וז' לשיער ודפיקה בדלת.

כמה אתה יפה, עומד ככה בכניסה.

'היי' אני מחייכת. 'בוא, כנס'

הוא נכנס, עומד ומסתכל.

 'שב בסלון. רוצה לשתות משהו?'

'כן. אני אשמח למשהו קר'

'דיאט קולה זה טוב?'

'אין לך קולה?'

'מצטערת, מקרר של רווקה טיפוסית'

 'אז מים'.

אני מוזגת מים ומגישה אותם, ש לי קוביות קרח בצורת לבבות, מגש כזה קיטשי. כמה אני קיטשית, באמא שלי.

אני מתיישבת לידו ושותה מהכוס שלי דיאט. שתיקה .

ואז שנינו מסתובבים אחד לשניה ומתחילים במשפט בו זמנית 'היה לי ממש כייף...' .

צחוק של מבוכה.

אביב שולח את היד היפה שלו לפנים שלי ומלטף לי את הלחי.

אני מגישה לו את הפנים שלי ומלקקת לו את השפה התחתונה.

השפתיים שלנו נפגשות ואנחנו מתחילים להתנפל האחד על השניה, הרעב תוקף אותנו ופתאום אנחנו מתלטפים, מתנשקים, נוגסים ומלקקים.

אני מורידה לו את החולצה והוא מוריד את שלי, אנחנו שכובים על הספה בסלון וממשיכים להתנשק ולהתלטף,

'איזה דייט אנחנו?' אני עוצרת לרגע ומרצינה,

'אהמ... אני חושב שזה השלישי' אומר אביב

'יופי' אמרתי והפשלתי מכנסים.

הוא הסתכל עלי די המום, אז חייכתי אליו. הוא חייך ואני התרוממתי ונענעתי את הישבן שלי מול הפנים המשתאות שלו תוך שאני מורידה את המכנסיים לחלוטין. הוא שלח זוג ידיים וליטף אותי מעל התחתונים.

הסתכלתי עליו ופתחתי את המכנסיים שלו, הוא חייך ופשט אותם בעצמו.

כולו היה זקור מולי, בתחתונים שלו. איזה חמוד...

המשכנו להתנשק, והובלתי אותו אחרי בעדינות לחדר השינה.

 

מותר לי... דייט שלישי.

נכתב על ידי , 17/7/2008 18:12   בקטגוריות סיפרותי, הסיפור של אביב וקרן  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתחת למים


אני שומעת באוזניי את הקול החמוד שלך

כשאני עוצמת עיניים אני יכולה לראות אותך

מתחת למים בבריכה, הכל צלול

אני נוגעת בקרקעית,

יש לי שקט ואני שומעת אותך באוזן שלי

לוחש לי מילות אהבה ומספר לי

איך אתה רואה אותי

ופתאום אני לא כזו מכוערת,

אני אפילו קצת יפה

ויש לי היכלת לעשות

כל מה שאני רוצה

אני עולה מעל המים לוקחת אויר לריאות ושוב

כפות הרגליים שלי מכות על פני המים

אני מתחילה בצלילה

ובקרקעית עוצמת עיניים

אני שומעת אותך

הבטן שלי מפרפרת מהתרגשות

אף פעם לא קרה לי

דמעות

מלוחות מתוקות

מתחת למים

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2008 21:16   בקטגוריות סיפורי מאמי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)