לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה קורה?


 

אוף עם המחשב הזה! איטי, נכבה בכל פעם שאני בסיום עבודה (או כתיבת פוסט) ובכלל... אוף איתו!


 

אחרי שיעור הצפיה, כשהיתה כבר בדרך החוצה, היא לחשה לי לאוזן "הלוואי ויכלנו לשכפל עוד כמה כמוך, למערכת החינוך". כשסיפרתי את זה לאיש הוא התמוגג ואמר לי "הרי ידוע שאת קורעת את כולן שם"

הרכזת שלי אמרה לי "זה בכלל לא מפתיע אותי"

אמא שלי אמרה "שלא מרוב התלהבות מחר יהיו אצלך חמישה שיעורי צפיה עם מפקחות"

ורק אני חשבתי לעצמי ש"ממש מה שחסר זה עוד כמה כמוני, מערכת החינוך תתפורר מרוב שיגעון, טירוף ומניה".


האיש אמר שהזמינו אותנו ליום הולדת של חבר שלו. אבל מהחברים שלו שאת אף פעם לא מסוגלת לסבול, כאלו טפשים ומרגיזים. אבל בסדר, זרמתי. ובזמן שהיינו שם חשבתי על כמה כלים השארתי בכיור, ואיך יכולתי לנקות אבק ומי שם כאלו קרניזים בתקרה?.

בכל מקרה ישבנו סביב השולחן, ומישהי מהנשים שם תפסה אותי וערכה איתי שיחה על סקס ואיך היא לא מסוגלת לעשות את "זה" כשהיא יודעת שהילדים המתבגרים שלה נמצאים בחדר הסמוך. כאילו, איך אמרת שקוראים לך?! ומדוע זה אמור לעניין אותי???? - והתמונות הנוראיות האלו שרצו לי בראש (מי ישלם לי על זה פיצוי, מי???).

אז הטבעתי את יגוני בבירה. ארבעה בקבוקים. וגם וויסקי. לא הכי משובח, אבל הצלחתי לשתוק ולא להוציא מילים מעליבות מהפה.

ואז למחרת בבוקר כשרציתי לקום לעבודה היה לי קצת קשה.

אני חייבת להפסיק לשתות, אני מתחילה להיות מועמדת טובה לAA.

היום אשאר נקיה.

רק וודקה!


אוי הפרסומת החדשה של יס, עם הו מייקל אהובי פשוט הורגת אותי! איך??? איך הם פספסו אותי?! הרי התסריט שאני הייתי מחברת היה כולל גם חיפוש גופני, התאהבות (אינעל העולם שרה הזו, היא לא מתה בסוף?) וכמובן המרה שלו בחזרה "לטובתנו".

הם לא מבינים כלום מהחיים שלהם, נשבעת.

נכתב על ידי , 4/4/2008 21:25   בקטגוריות מייקל אהובי, עקומה? אני?!, שחרור קיטור, עבודה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על טעם ועל ריח...


 

בראשית ברא אלוהים את האיש, והחליט שלא טוב לו להיות לבדו (למרות שנוח במיוחד) ועל כן החליט להביא לו אותי. ומלבדו לא ראיתי דבר, כל איש ואישה נראו לי משעממים וככלל כולם נראו לי סינים - כלומר, דומים ולא מובנים.

כעבור שנתיים כבר התחלתי לראות כי יש גברים נוספים מצודדים סביבי, אמנם לא העזתי לעשות שום דבר (כלבה נובחת לא נושכת... ) אבל נהנתי להסתכל. בעיקר על בחורים גבוהים - ממש אבל...

ואז כעבור זמן רב (כמעט 7 שנים)  הגיע מייקל ...

אהובי משוש כנפי והבלתי חוקי שלי בעליל וונטוורת מילר

כמובן שלא יכולתי לעשות שום דבר , המבט שעלה על פניו בכל פעם שעלתה איזושהי בעיה (עם החריץ מעל האף) - שלא לדבר על הדמות המדהימה שהוא מגלם - גאון עם תסביכים (מיוסר משהו). כל אלה פשוט גרמו לי לצאת מעורי ולחרפן את האישיות (המון סקס, אבל המווון- עד שכבר הפרעתי לו לישון).

ואז ירדה התוכנית מהמסכים (עד מתי יעלוזו רשעים?!) באופן זמני...

ואני נותרתי לי , בודדה ומחפשת אחר המחליף הראוי, והנה אתמול, בעודי יושבת עם מירב והציפציפ וצופה בחדשות בערוץ 2 עלה מולי  ינון מגל - גם יפה, גם אופה והוא גם לא דמות , הוא חכם על אמת...

גם יהודי כשר וגם נמצא בארץ...

מיד התפלגנו לשני מחנות: אני הייתי בעדו (כאילו דהההה) ומירב והציפציפ התחילו לצחוק...

מירב - האף שלו יותר גדול משאר הפרצוף. תסתכלי עליו ...

אני (בוהה בטלויזיה) אההה... מה קרה לך, הוא מהממםםםם.

מירב- מה קרה לטעם שלך? מאז האישיות את רק מידרדרת...

אני - את לא מבינה כלום. קודם כל מהאישיות אפשר רק לרדת (שיא השלמות - עם אמא) , חוצמזה, מה רע בו?

מירב והציפציפ - פפפפפטטטט... (יענו - מזלזלות בי .)

אני - אפשר לחשוב שהחבר שלך (מישהו באמת מכוער) נראה טוב.. כאילו, איזה טעם יש לך בגברים שאת מעבירה עליו כזו ביקורת?!

מירב - זו היתה מכה מתחת לחגורה.

עשר דקות אחר כך שבי זרעיה עולה על המסך.

אני - יו, תראי איך הוא רזה. היא נראה טוב יותר... (לא הספקתי לסיים לדבר ודברי נקטעים באכזריות)

מירב - שבי זרעיה?! הוא נראה טוב בעיניך?!?

אני- הוא נראה יותר טוב מ...(שוב אני נקטעת באכזריות)

מירב - אישיות, בוא הנה, (מוציאה כתר צעצוע של הילדות  ומניחה על ראשו) הנה, עכשיו אנחנו מכתירות אותך כמלך היופי. לאישתך יש בעיות בראיה - (ציפציף מהמטבח: "בעיות קשות" תגידי לו) היא טוענת שינון מגל חתיך היסטרי.

האישיות (בחשש) - מה , האף הזה?

אני- מה אתם רוצים ממנו?! אין לו אף כל כך גדול.

האישיות - אם את חושבת שהוא חתיך אז אני בטח ממש מכוער.

מירב - לא, איתך היה לה מזל והיא קלעה בול.

אני- כולה טענתי ששבי זרעיה נראה טוב יותר מאז שהוא עזב את דודו טופז. אתן לא נותנות לי לדבר.

ציפציפ - נראה יותר טוב?! הוא מכוער.  תגידי איך שגב משה  נראה לך, הוא נראה טוב?

אני- לא הטעם שלי.

שתיהן צוחקות.

מירב - מה קרה לך? הוא מהמם.

אני- ממש מדאים. לא. לא הטעם שלי. אבל יש לו ידיים שוות. ראית את האצבעות שלו - איזה אורך?

 


ואני שואלת האם ינון מגל באמת כל כך מכוער, עד שאני כבר הוזה מרוב געגועים למייקל אהובי?

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 10:57   בקטגוריות מייקל אהובי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתיו עכשיו


 

הוי הוי רוח רוח

המעיל שלי נפוח

המעיל שלי כנף

אמא אמא אני עף!

 

הדקלום הראשון שמאמי לימדה את ילדי הגן לרגל הסתו

 


משהו בסתיו גורם לאנשים להיות עגמומיים יותר מהרגיל.כמובן שזה לא תקף לילדים אז החלטתי לערוך חיפוש אחר דקלום שלא יגרום להם לדכאון קליני עמוק.

ההורים, אגב, לא מפסיקים להתקשר לספר עד כמה הילדים צוחקים כשהם מדקלמים או שרים שירים שאני מלמדת.

הו - פיינלי קצת נחת.


 

הצ'וקי שלי מצמיח שן נוספת. חברה לשן הבודדה שמנצנצת לו מהחניכיים בחודש האחרון (וכן, זה מוזר ומצחיק כמו שזה נשמע.)

כדי להקל מעט על הסבל בצמיחת השן הוא כמובן מטייל ברחבי הבית ושופך כל דבר הנקרה על דרכו.בין השאר הוא משליך את תפוחי האדמה שלי על רצפת המטבח, דורך על האבוקדו המדהימים שלי עד שהם נפתחים ומשחירים (בעל כורחם) וכמובן זורק את הטושים והצבעים של הילדה ומורח צבעי אצבעות בכל מקום אפשרי. בעיקר על דלת המקרר.

האיש, נשלח למילואים ואני נותרתי בודדה להגן על הממלכה.

אני לא חושבת שאני כל כך מצליחה - אבל אולי אקנה מקרר חדש אם החודש אצליח לקבל משכורת (כן, אני כרגע עובדת בהתנדבות כי "את לא קיימת במחשב ויש לנו חופשה ארוכה של סוכות ורק אחר כך אפשר לטפל בזה..." אה. אבל המליצו לי לקחת הלוואה מההורים. רטרואקטיבית ז"א.(כן. אני יודעת שזו חוצפה, אבל לא משנה.)).


 

אמול הוא התקשר בבוקר ונשמע כאילו יש לו משהו חשוב לומר. הוא לא אמר כלום רק "אני אוהב אותך" או משהו כזה, היה לי קשה להבין כי בדיוק ניקיתי ריר וסמארק של הפיץ מהחולצה.

בערב כשנכנסתי הביתה וראיתי שהוא שטף את הרצפה (באפטר מהמילואים כאילו, משהו גדול עומד להתרחש?) הבנתי שפספסתי משהו.

פתחתי יומן וראיתי שאנחנו (אתמול) תשע שנים זוג.

יה! איזה כייף. אולי עוד מעט יהיה לנו יום נישואין? אולי לשם שינוי נחגוג אותו לא בארומה? (נו, מה אני אעשה תמיד אני בהריון או אחרי לידה)

הרמתי טלפון לצימרים בצפון, אף אחד לא מוכן להשכיר לנו חדר ללילה אחד מעכשיו.(!)  

והמחיר רק ללילה אחד הוא ... 700 ש"ח(ושוב... !) אני לא מבינה. מישהו לקח לו בקתה, בית קטן בערבה, ועל זה שאני שוכבת אצלו במיטה אני צריכה לשלם לו 700 שקלים? בעשרה ימים הוא עושה 7000 ש"ח, רק מהבקתה שלי?  ובחודש הוא עושה 21,000 ש"ח?!

חברה', מחר אני בונה אצלי בקתה במרפסת. נקרא לה החושה-אחושרמוטה. אני אעשה מחיר סבבה... בפעם האחרונה שיצאנו לצימר זה עלה 500 ש"ח ליומיים, מה קרה?! נסראללה דפק להם את המוח?

 


 

היום בבוקר כתבתי פוסט דומה, זה היה לפני שהפצפוץ שלי פתח את השפה, האומלל, ונסעתי איתו לקופת חולים רק כדי שיאמרו לי שאין צורך לעשות לו תפרים (האחות אומרת לי "בחיים לא ראיתי מישהי רגועה כמוך, מה את לוקחת? ריטלין?").

בכל אופן, כתבתי בעיקר על השינוי שחל בי, שאני רואה דרך הקריאה ביומן הזה ברשת.

כל ההכנות לחתונה שהיו לי, השיחות עם הרבנית, הבעיות בעבודות קודמות.

אני מרוצה מהחיים שלי עכשיו, ואם הייתי יכולה לשנות משהו (חוץ מהעניין עם המשכורת - פעם אחרונה- נשבעת) אולי הייתי מחליטה על קניית בית גדול יותר.

אני מתה על האישיות, על התות המתוקה שלי ועל הקופיף החמודי.

כייף לי בעבודה שלי, מעניין לי ואני מרגישה את הדברים שאני עושה מחלחלים ומשפיעים על הילדים בגן - זה משהו חשוב.


הגעתי היום לגן כדי לקחת את הקטנטונת לרופא - יש לה נזלת כל הזמן לקטנטנה וכבר מתחיל להמאס.

פתאום הבנתי את ההורים , אלה שמבקשים להיות זבוב על הקיר.

ראיתי אותה דרך הגדר משחקת בארגז החול, מרוכזת עם הכף והדלי בידיה.  הגבות הקטנות שלה היו מכווצות והלשון בחוץ והיא מכה על הדלי ומכינה "ארמון".

נכנסתי לגן והיא רצה אלי יחפה, בידיים פרושות קדימה "אממממאאאאאאא!".

חיבקתי אותה באהבה, ונשמתי אותה פנימה.

ואז היא אמרה לי באוזן "היא לא מרשה לי ללכת לשמה". והצביעה באצבע הקטנה שלה על טרולית מכוערת בת 4.5 שעמדה על המגלשה.

הדם התחיל "לעלות לי לראש", ואז נכנסה הגננת לפעולה .

"למה לא?"

"כי היא אומרת שאני לא חמודה."

מאמי תירגעי, תחשבי בהגיון...

"למה את לא חמודה?!"

"כי יש לי לזלת(נזלת) עד הברכיים והיא אומרת שאני לא מתוקה."

קריזה.

אני נועלת לילדה נעליים, ואנחנו צועדות מהגן למרפאה (מרחק הליכה).

"מה אומרים למי שאומר לך שאת לא מתוקה?"

"שאני כן מתוקה!!!" צווחת הקטנה בחדווה.

"נכון. וגם את המשפט הזה, תחזרי אחרי קוקי , תנשקי לי בתחת..."

"אשקי לי ... (מצחקקת) בתחת"

"ותראי כמה שהוא מתוק."

"ותראי שוהוא מה-תוק."

"נכון מתוקיס, מה את אומרת לה?"

"אשקי לי בתחת ותראי שוהוא מה-תוק".

סיימנו במרפאה, אנחנו נכנסות בחזרה לגן והקטנה יוצאת לכיוון המגלשה הצהובה.

אני באה לצאת החוצה כשבדרך אני רואה את הטרולית הקטנה. "שלום. את יודעת מי אני?"

הטרולית מנידה את ראשה לשלילה.

"אני אמא של תותי. אם אני אשמע עוד פעם שאת מציקה לה, אני אחזור לגן ואציק לך (פרצוף רציני), הבנת?"

היא מנידה בראשה בהסכמה.

"יופי. תתרחקי מהבת שלי." חיוך, יציאה מהגן. אני מגיעה לחצר ורואה את הטרולית יוצאת למגלשה. היא פונה לתות ומדברת כשהיא מניפה את ידיה לצדדים במנייארות של פולניה טרחנית. ואז אני שומעת את הקטנה שלי צורחת במלוא ריאותיה "אמא שילי אמרה שתאשקי לי בתחת ותיראי שוהוא מה-תוק!"

הסופנאצית והעוזרת כמעט התעלפו מהתגובה, הילדים האחרים צחקו  והקטנטונת שלי גלשה לה במגלשה.

הכלבה הקטנה הסתובבה מהמגלשה ובדרך למתקן השני העיניים שלנו נפגשו. היא הבינה היטב את המבט שלי. אין ספק.ויקטורי.

 

אין בפוסט זה כל המלצה דידאקטית לגבי הדרך בה יש לנהוג עם הילד הפרטי שלכם.

 


 

תודה ל YES שטיפלו בהתמכרות החריפה שלי.

אגב, נודע לי שבאפריל הוא מגיע לארץ ועל כן אני פונה מכאן בקריאה נואשת לארקאדי. "ארקאדי, בנה עיר אוהלים ליד נתב"ג, אני צריכה להיות באיזור כשהוא ינחת. שווה לו לקחת אותי (זה, אם הוא לא אוווומוווו) אני בילט אין עם בן ובת!!! עשה צדקה בחייאת אימך."

 


עידכוניישן,

קיבלתי את זה במייל, מאד חשוב להראות לכל אלו שבטוחות שהן "לא כל כך יפות" ואם רק יעשו כך או כך החיים שלהן יהיו ורודים.

נכתב על ידי , 18/10/2006 21:50   בקטגוריות מייקל אהובי, תותי והפצפוץ, אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)