לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שם קוד: חג האהבה הרומני


אז החלטתי שהיום אני רוצה סקס. מה זה רוצה? חייבת. ניסיתי לעשות הכל; לישון רק עם חולצה (כן, נראה לי שהתקררתי), להתבשם במקומות המועדים , להסיר שיער מיותר (כאילו, אני מתחזקת, אבל היום OVER) ולבסוף להחזיק עצמי כאילו והרגע נפלתי מתוך איזה סרטון פורנו.בצר לי, הוא המשיך לישון ואני הייתי חייבת לקחת את הקטנים לגן, אז החלטתי להיות יצירתית ולהכין עבורו ארוחת בוקר. (נו... בקטנה, טוסטים , סלט וממרח אבוקדו, ונראה אותו מתלונן...)

חזרתי והתחלתי לקפץ מולו עד שהסכים להתעורר...

 

-אני רוצה רק לבדוק את הדי.וי.די הזה, ואז נאכל, טוב?

-טוב, שים, אבל אל תגזים, הטוסטים מתקררים. היום "חג האהבה הרומני".

- ?!

- נו, לא קנית לי שום דבר אתמול, אז אני נותנת לך הזדמנות לתקן את המעוות ולפצות אותי היום, אם לא מתנה לפחות בסקס.

- טוב, תביאי את השלט.

(כעבור 20 דקות)

- היה טעים, הטוסטים - ז"א. את רוצה לבדוק מה יש בסרטים הכחולים?

- יאללה, בוא נראה אחרים עושים סקס. (רמז דק רמז דק)

- טוב, את הסרט הזה לקח אבנר, הוא אמור להיות פצצה. (כאילו אבנר הוא עכשיו הגורו?! בטח סרט מחורבן)

(אחרי 3 דקות צפיה)

- מה זה?! היא דומה למורה שלי לאנגלית מכיתה ד', קראו לה לובה והיתה לה פלולה על השפה פלאס שפם.

(אחרי עוד 3 דקות)

- תגיד, לא אמורות להיות בחורות כוסיות בסרטים כאלה?!

(אחרי 2 דקות נוספות)

- אני חושבת שנבדוק את הסרטים האחרים, בינתיים רק עובר לי החשק לסקס. ותסיים את הפאקינג טוסט שלך!

(סרט אחר)

- תגיד, מה זה "יום המכוערות שלא הייתי נוגע בהן גם עם מקל"?

(אחרי 2 דקות וסרט אחר)

- אני לא מאמינה, יש לזה עלילה!!! הרשה לי לגחגח... כאילו, למה ללבוש כזה סוודר עבה אבל לא ללבוש מכנסיים או תחתונים?

(אחרי 3 דקות)

- זאתי שחקנית פורנו?! אתה בטח רוצה שאני אתחיל להרגיש טוב עם עצמי.

(אחרי 4 דקות ושני בחורים)

-אה... בגלל זה הגיע השרברב ... הייתה לה סתימה... נו. מה לעשות, מישהו היה צריך להוציא משם את הפאנצ'ר מעאכר...

(אחרי 3 דקות)

- מה זאת אומרת "אני הורסת לך את החוויה"?! אני לא אמורה להיות כאן ולהינות מפרץ הרגשות שעולה בך בעקבות הסרט?!?!?!

(אחרי דקה)

- טוב. אני את זה לא עושה. יהיו לי בחילות עם הראש שלי יהיה הפוך. כאילו, את התנוחה הזו אפשר לעשות גם ככה (מנסה להדגים ולהיות סקסית בו זמנית, מחליקה בחוסר חינניות ונוחתת כמו ג'מוס על הרצפה נו...כאילו והייתי מצליחה - לא כל רומניה היא נאדיה קומונצ'י, כן?!)

(אחרי 2 דקות)

- טוב, אני הולכת לשטוף כלים. מה, סקס?! עזוב, אין צורך... ראה את חג האהבה הרומני מבוטל...

 


 אני לא מבינה, אלה לא הגברים שמתלוננים בדרך כלל על חוסר בסקס?!
נכתב על ידי , 15/2/2007 18:01   בקטגוריות השולפת הזריזה מהמערב, עקומה? אני?!, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סקס, סמים ורוקנרול  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנה לחתונה



"איזה קטע?! -  אומר לי אבא בטלפון בטון בכלל לא מצחיק -אז תשרייני לך את פברואר, כי היא מתחתנת."

"נו, והיא מתחתנת עם גבר או אשה?"

"איזו שאלה זו מאמי?"

"מה אתה רוצה? בחיים לא ראיתי אותה עם גבר. אולי היא מחליטה להתחתן בגיל 35 עם אישה ולעשות מה בראש שלה?"

"טוב, אין לי מושג. תרשמי ביומן וזהו. אה, והדוד ליאון רוצה שתבואי עם הילדים".

כן. יאדה יאדה בלה בלה.

מתקשרת לאיש.

"אתה שומע? היא מתחתנת. שריין לנו את פברואר"

"באמת? עם מי? גבר או אישה?"...


 

 

האיש עומד בפינה המרוחקת ממני ומוריד וודקה רדבול - "אתה כזה 1999" אני לוחשת לו באוזן "בוא נחפש משהו לאכול", יד נעלמה מושכת אותי מהאיש היישר לידיו של הבנדוד החתיך ביקום "מה קורה איתך?" לוחש לי המהמם , "אני סבבה, מה איתך? ",  "סבבה, הכל טוב" מתוך עשן הסיגריות הוא מושך דראג קווין לבוש שחורים "תכירי, זו החברה שלי, חלי".

"נעים." אני משתעלת קלות תוך נסיון להוריד את היין הלבן שנתקע לי באף חזרה לכיוון הושט, חלי מושיטה לי את היד בקרירות המתאימה לגפילטע פיש של סבתי המנוחה ומחייכת חיוך שסודק את המייק אפ.

"אני חלי" היא אומרת , מעפעפת בריסים המלאכותיים שלה, "מאמי" אני אומרת. "מי היא? " היא מפנה מבט שואל לבנדוד שלי. "אה, זו הבתדוד שלי, נכון שהיא מהממת?"  חלי בוחנ/ת אותי במבט ארוך.

אני מתחילה ללכת ולא מצליחה לראות  דבר מלפנים.  בחיי, קבלת פנים באוהל סגור לחלוטין זה רעיון ררררררררע. במיוחד אם כל הקהל מעשן כמו קטרים.

שוב יד שולפת אותי "מאמי, אני עולה לשבת למעלה, כואב לי למצמץ."

"עלה, כפרע'ליך. אני אצטרף אליך אחרי שאשאף מעט חמצן ואמצא את אמא שלי, האישה והאגו".

טעות חמורה, מאחורי בתוך ענן העשן עומדת המאמא בציפורניים מטופחות ושלופות

 "כן, האישה והאגו כבר כאן. רצית משהו?" 

"אני צריכה 500 במזומן, אני אכתוב לך צ'ק ל 13?"

"למה 500 ? שימי 400."

"מאם, אמרתי לך לא להתערב. אני רוצה לשים לה 500."

"למה, את כל כך עשירה נהית? "

"ככה אני רוצה! תפסיקי."

"אפשר לחשוב, כמה את כבר בקשר עם בת הדוד שלך?"

"ככה אני רוצה. (התחלתי לחזור על עצמי. ) יאללה, שלפי השטרות."

בידיים רועדות הרומניה מביאה את הכסף ומקבלת מעטפה סגורה בה צ'ק. היא נעלמת לתוך העשן ואני מחליטה ללכת לבר לחפש דבר מה להביע בו את עצבי.  איזה איש דוחף אותי מכיוון הבר "לפנות מקום, הזוג מגיע." אני עומדת לנגוס בידו אבל שתי הגראציות האהובות שלי נעמדות לצידי, ואני שוכחת שאני חייבת לתת לו מכות.

טלטול - "תגידי לי , מה היא לובשת?"

אני "אין לי מושג, אבל נראה שהיא שכחה את הכיסים הפוך בכביסה."

דרי - "למי יש כיסים בשמלה הכלה?" - משיכת כתפיים.

טלטול - "מה, זו תחתית בלון??? "

אני - "איי גס סו. תגידו, זה פוליטיקלי קורקט לומר שהשמלה של בת הדודה מהצד שלי, היא שמלת הכלה הכי מכוערת שראיתי עד כה?" השתיים מנידות ראשן לשלילה בהסכמה ובעצב.

 

דעו לכם שרב מזמר בחופה זה בלעעע. למי יש כח? רבאק, שחררו , אנשים, שחררו...


 

על רחבת הריקודים החצי ריקה עומד ערס ורוקד. בידו בקבוק של ויסקי שיבס, כמעט מלא לגמרי. בדקתי, 15 דקות והבנאדם לא שתה ממנו אף לא לגימה.

כמה זקנים רקדו, חשבתי להזמין את היחידה ללוחמה בריקודי מבוגרים של "ארץ נהדרת" (עונה שלישית, אוי היה ענק.) אבל הם ללא באמת קיימים, אז קמנו לרקוד, דרי, טלטולה ואני.

בעוד אנו רוקדות, נעמדה לידנו גוש שחור והחלה לרקוד,הריקוד השבטי שלה משך את שאר בנות השבט, ותוך 5 דקות היא כבר רקדה עם האחיות שלה, האמפטי- דאמטי וטווידל - די (יצאתי מתוך הנחה שהראשונה הייתה טוידל - דאם), המכנסיים ההדוקים השחורים שלה נצצו על רקע נעלי העקב חסרות הטעם אותן נעלה. בעודה מסתובבת, הבחנו כי על המכנסיים באיזור הישבן (איזור מוכה אסון) כתוב באותיות קידוש לבנה "סנואו - בורדינג".

"מה זה?" תמהה בקול דרי , טלטולה סחפה אותנו מהאיזור בטנגו סוער , "רציתי להציל אתכן, עומדות שם ומצביעות לה על הישבן. מה אתן חושבות, שלא רואים אתכן?!"

מבוישות עמדנו בצד.

"את ראית את זה?!" עמדה דרי ושוב הצביעה המומה, על עכוזה הענק והכתוב של טווידל דאם, "אה, זה שטח פרסום. - אמרתי בנונשלאנט- שטח זה יכול להיות שלך תמורה 30 ש"ח לערב..."


 

"אויש, כל כך נחמד לי " מלמל האיש השיכור שלי תוך שאנחנו צועדים לכיוון הרכב."אנחנו באמת חייבים לצאת לעיתים יותר קרובות..."

 

כן... אני כל כך זקנה שחתונה הופכת להיות עבורי "יציאה"...

 

נכתב על ידי , 11/2/2007 15:28   בקטגוריות אחותי זה הכי איכותי, השולפת הזריזה מהמערב, רומניה זה כאן, אבאלי, סיפורי מאמי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אומר ומה אגידה?


 

חשבתי שיהיה לי כח.

חשבתי שיהיה לי זמן.

חשבתי שתהיה לי הסבלנות, הבעירה באצבעות והרצון העז לספר לכל העולם את מה שעובר עלי.

אז חשבתי.

 

בפועל - אני כותבת לעצמי פוסטים בראש (ע"ע מנטל נוטס) וכשאני מתישבת במחשב אני נכנסת ישר לתוכניות הלימודים או לשיחות עמוקות במסנג'ר עם חברים...(אני שונאת טלפונים - כואב הראש ולא רואים כלום.)

 

אויש אגב, אני לא יודעת מה עובר עלי, אבל לאחרונה, סף החרמנות אצלי עובר כל גבול.

אני חוששת שהגלולות חרבו לי את המערכת, אחרת, איך אפשר להסביר את העובדה שמאז שחדלתי לטול אותן אני לא מפסיקה להשתאות מהסובבים אותי.ג'יזס, הפכתי לגבר. אני רואה בחורים וחושבת איך הם יראו ערומים (רק כשזה נעים, כן?), מה יש להם, אם בכלל, מתחת לבגדים. כאילו - נדפק לי המוח רשמית.

 

כולי חיוכים כשאני רואה ממתק לעיניים.

ואין דבר שיכול לשמח אותי, בשנה החדשה,  יותר מהמתנה הזו (כשמדובר בחוקי של האיש, כן?).

 

טוב.

גיבובי שטויות.

בטח יושמד בקרוב.

ביי.

נכתב על ידי , 30/12/2006 21:00   בקטגוריות השולפת הזריזה מהמערב, סקס, סמים ורוקנרול  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)