לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

משב רוח


כבר בערב הרגשתי את האכזבה מנשבת ממנו לכיווני.

שיחות ה'את לא מנקה את הבית/ הבית גיהנום/אישה מרדנית ורעה'  כבר מילאו את האוזניים שלי בדרך הביתה, כששיחת טלפון נעימה הפרה אותן. המאהב הלטיני שלי (בדימוס), החליט לקפוץ ולהביא אלי את הלפטופ החדש שלי. מהשקיות.

אמנם אני לא חונכת אותו, אבל רק בגלל שחסר לי כבל רשת. אוי לה לבעסה.

 

הכנתי בשרים, וסלטים ומחמצים שונים, ערכנו שולחן יפה.

אבל האיש לא הפסיק להתלונן עלי כמה שאני גרועה ונוראית, יש לי רק שטויות ומאהבים בראש כל היום, ובכלל פשע - פשע להחזיק אחת כמותי בחיים.

הם אכלו לשובע, וכשהתעייפו לשמוע עוד צרות קמו והלכו הביתה (טוב נו... גם היה איזה 12בלילה  או משהו והם עובדים היום).

ואז כשנכנסתי לאמבטיה כדי להתקלח הוא צעק עלי שזה תורו, הוא עייף ואני צריכה לרחם עליו.

אז שתקתי, פתרתי תשבץ הגיון (הייתי צריכה קצת היגיון) ונכנסתי להתקלח אחריו.

כשנכנסתי למיטה הסתכלתי על הגב הרחב שלו ושאלתי את החומה הבצורה למה הוא כועס עלי.

אני לא כועס! הוא נבח.

טוב... גם אני לא כועסת.

אני סתם מיואשת.

 

נכתב על ידי , 9/7/2008 11:28   בקטגוריות מריבות נונ סטופ...  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)