לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

blue lucille




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2011

I LOVE ROCK'N'ROLL


אני רק רוצה , שכשתגדלי , לא תלכי מאיתנו . 
מזה לא אלך ? מזה לא אברח כי ברגע שאני יהיה בת שמונה עשרה אני לא ימות לכם או משו . אתם לא יכולים לכלוא אותי בעולם הנורא הזה . בעולם שאתה חייב להיות אחראי על קבוצה מסריחה של ילדים . או לא לרצות לקחת את הכדורים הלבנים שעומדים לך ממש מול העיניים כל יום . אתם לא יכולים לכלוא אותי בין מונותאיזם לבין להאמין שליידי גאגא היא המשיח . אתם . לא . יכולים . אתם לא יכולים לקשור אותי ולהגיד לי ששם זה אותו חרא כי שם זה חרא עם מבטא אירי . כי משם אני יוכל לברוח לחרא עם מבטא רוסי , גרמני , ספרדי מה שתרצו רק לא המבטא שלכם . אני פשוט מותשת , ומבולבלת . אני נמצאת בין שליטה על החיים שלי ובין שליטה על החיים של כולם . אני רוצה להיעלם . לא לברוח כי לברוח זה לא אני . כי לברוח זה לחלשי אופי . כי לברוח זה כמו האריה מארץ עוץ . אני רוצה להרגיש .. להרגיש . להרגיש אמידה , להרגיש נורמלית לא מחושבת יותר מדי להרגיש כמו המבוגרים שמסתתרים מתחת לניירות והעטים . ככה אני רוצה להיעלם - שלא יראו אותי מרוב מחשבות . שלא יראו . 
כי מה שיש בעולם הזה זה לא משהו שאמור להיות בו . אומרים : להסתכל על הטוב אבל בכל פינה יש איזה ילד שהוא נרקומן כבר 5 שנים , ואיזה נערה משתרללת עם עוד אחד והשאלה היא מה יותר גרוע חוסר התמימות שיש היום ? או שאולי אנחנו סתם חיים בסרט ולא צריך תמימות . כי אהבות ותקוות קורות בסרטים . כי גם אחרי שתנסי הכל את תפלי מכולם . 

 ואת מספרת לי שסיפרת לה , ואת אומרת לי שאת מדוכאת . והיא אומרת לי שהיא לא רעבה . ואת אומרת לי שאת אוהבת לדבר עם חסרי בית . והיא אומרת שהוויט אלבום מרגיע אותה . אבל מה איתי ? מה אני יספר לכן ? מה ? אני בכוח צריכה לאהוב כאב ? להימשך לאפל ולתפל ? 
כי בעיני כולם התפל הוא העיקר . 

THIS IS OUR FOUCKIN TWISTED WROLD  THIS IS UOR FUCKIN TWISTED WORLD

נכתב על ידי raul , 9/10/2011 00:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  raul

מין: נקבה




689
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לraul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על raul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)